شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

‫دستگیری یک تور مختلط در چالوس‬

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 226675
حسین‌نژاد از تشکیل پنج پرونده سرقت داخل مغازه‌ها و چادرهای مسافران و دستگیری یک تور مختلط بدون مجوز در این مدت خبر داد.
فرمانده انتظامی چالوس از ترافیک سنگین محور کندوان خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از فارس علی حسین حسین‌نژاد افزود: برابر اعلام پلیس راه کشور و هماهنگی‌های قبلی، محور کندوان تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 15 خرداد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز سه‌شنبه 16 خردادماه، تردد وسایل‌ نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه است.

وی اظهار داشت: در صورت بالارفتن حجم ترافیک، امکان تغییر ساعات محدودیت وجود دارد.

حسین نژاد ادامه داد: ترافیک درون شهری چالوس نیز در این ساعت روان است اما با توجه به اینکه امروز پایان تعطیلات خردادماه است انتظار می‌رود در ساعات میانی و عصر امروز همچون روزهای گذشته ترافیک سنگینی را شاهد باشیم.

*تنها یک مورد تصادف منجر به جرح

وی تصریح کرد: در این چند روز تصادفات جرحی و منجر به فوت در سطح راه‌های مواصلاتی شهرستان را شاهد نبودیم و تنها یک مورد تصادف منجر به جرح در تفرجگاه نمک‌آبرود گزارش شده است.

فرمانده انتظامی چالوس خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت و با توجه به استفاده مسافران از دریا، غریق نداشتیم و یک مورد که خارج از طرح‌های دریا می‌رفت تا فاجعه‌آفرین شود نیز با کمک امدادگران نجات پیدا کرد.

حسین‌نژاد از تشکیل پنج پرونده سرقت داخل مغازه‌ها و چادرهای مسافران و دستگیری یک تور مختلط بدون مجوز در این مدت خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *