جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتايج ديدارهاي دوستانه فوتبال

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 226393
ايتاليا که خود را براي رقابت‌هاي يورو 2012 آماده مي‌کند، در ديداري تدارکاتي مقابل روسيه با نتيجه‌ تحقيرآميز سه بر صفر مغلوب شد.
جمعه شب چند ديدار دوستانه در سراسر جهان برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم ملي فوتبال ايتاليا متحمل شکست تحقيرآميزي مقابل روسيه شد و با نتيجه‌ سه بر صفر بازي را واگذار کرد تا هواداران اين تيم در آستانه يورو 2012 نگران شوند.

در اين ديدار که در شهر زوريخ سوئيس برگزار شد، جدال دو تيم در نيمه اول با تساوي صفر بر صفر به پايان رسيد. در نيمه دوم سرمربي ايتاليا تغييراتي را در تيم خود ايجاد کرد که به ضرر تيمش تمام شد. وي در اين نيمه مورگان دي سانتوس دروازه‌بان فيورنتينا را به جاي بوفون به ميدان فرستاد. با شروع اين نيمه رفته‌ رفته بازيکنان روسيه بر بازي مسلط شدند و در دقيقه 62 گل اول خود را توسط الکساندر کرژاکف به ثمر رساندند.

با دريافت اين گل بازيکنان ايتاليا به بازي هجومي روي آوردند، اما اين تيم روسيه بود که در دقيقه 77 بار ديگر اين بار توسط رومن شيرکف به گل رسيد، اما اين پايان کار نبود و در حالي که همگان منتظر شنيدن سوت پايان بازي بودند در وقت‌هاي تلف شده شيرکف گل دوم خود و سوم تيمش را به ثمر رساند و بازي در نهايت با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

در ديگر ديدار حساس تيم اتريش با نتيجه‌ سه بر دو از سد اوکراين يکي از ميزبانان يورو 2012 گذشت. مجارستان هم با نتيجه‌ دو بر يک چک را شکست داد.

** نتايج ديگر بازي‌ها

* هنگ کنگ يک ـ سنگاپور صفر

* مالزي صفر ـ فيليپين صفر

* قزاقستان 5 ـ قرقيزستان 2

* لتوني 5 ـ ليتواني صفر

* چک يک ـ مجارستان 2

* استوني يک ـ فنلاند 2

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *