چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تغییر در برنامه‌های روز دوم همایش علم دینی

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 225858
معاون ارتباطات کانون اندیشه جوان با اعلام برخی تغییرات صورت گرفته در روز دوم همایش «درباره علم دینی»، امکان برقراری ارتباط با سید حسین نصر به صورت ویدئو کنفرانس را به دلیل پاره‌ای مشکلات فنی منتفی دانست.
به گزارش جهان سید علی متولی امامی، معاون فرهنگی و ارتباطات کانون اندیشه جوان در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه فارس ضمن مثبت ارزیابی‌کردن برنامه‌های روز نخست همایش درباره علم دینی گفت: این برنامه‌ها امروز با میز گرد حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری و حجت‌الاسلام علی اکبر رشاد در ساعت ۱۳:۳۰ با موضوع «عقل و ایمان» آغاز می‌شود.

وی افزود: میز گرد بعدی، در ساعت ۱۵:۱۵ و با حضور بیژن عبدالکریمی و حسین کچویان، با موضوع «مناسبات الهیات و علوم انسانی» برگزار می‌شود. سعید زیباکلام سخنرانی بعدی همایش با موضوع «علوم اجتماعی دینی» را در ساعت ۱۶:۴۵ ایراد خواهد کرد.

معاون فرهنگی و ارتباطات کانون اندیشه جوان با اشاره به برنامه از پیش اعلام شده مبنی بر پنلی با شرکت سید حسین نصر و حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع «مسئله وحدت علوم» در ساعت ۱۸، گفت: بعید به نظر می‌رسد این برنامه هماهنگ شود چرا که تا این لحظه امکان فنی برای برقراری ارتباط فراهم نشده و تلاش همکاران ما در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بی‌نتیجه مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *