دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
زاکانی در جلسه فراکسیون اصولگرایان:

تلاش کردیم ‌همه اصولگرایان در کنار هم هیئت‌رئیسه پیشنهادی را انتخاب کنند اما برخی مسیر دیگری را دنبال کردند

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 225432
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمام تلاش ما این بود که در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان همه در کنار هم و با وحدت و همت مشترک هیئت رئیسه پیشنهادی این فراکسیون را انتخاب کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز فراکسیون اصولگرایان که در صحن پارلمان برگزار شد، طی سخنانی در خصوص روند رای‌گیری امروز اصولگرایان برای انتخاب هیئت رئیسه پیشنهادی این فراکسیون اظهار داشت: طی سه هفته گذشته توافق ما این بود که با همه دوستان اصولگرا جلسه‌ مشترک داشته باشیم و در همین مسیر هم حرکت کردیم و تلاش‌مان این بود که امروز همه اصولگرایان در کنار هم و با وحدت و همت مشترک هیئت رئیسه را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: ‌بنا به هر دلیلی بود، برخی دوستان این گونه نپسندیدند و مسیر دیگری را دنبال کردند‌ اما به هر حال امیدوارم ماحصل این حضور امکانی را فراهم کند که فردا در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، فراکسیون اصولگرایان لیست هیئت رئیسه پیشنهادی خود را به صحن ارائه کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه همه ما باید به هر چه در این انتخاب شد، تمکین کنیم، گفت: مجلس جای تعامل است و بیش از هر کسی نمایندگان باید در این مسیر گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *