شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

حدادولاریجانی برنامه‌های خودرا ارائه می‌کنند

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 225065
نشست فراگیر اصولگرایان عصر فردا در صحن مجلس برگزار می‌شود.
به گزارش جهان حمیدرضا فولادگر منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم در گفت‌وگو با آنا، با اشاره برگزاری دو نشست در روز جاری گفت: امروز قرار است که نشست‌ فراکسیون‌های رهروان و اصولگرایان در مجلس قدیم و ساختمان مشروطه برگزار می‌شود.

وی در این زمینه افزود: نشست فراکسیون رهروان(حامیان لاریجانی) راس ساعت 14 و نشست اصولگریان (حامیان حداد عادل) ساعت 14 و 30 برگزار می‌شود.

منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم تصریح کرد: در عین حال از همه منتخبان اصولگرای مجلس نهم دعوت شده که با حضور در نشست فراگیر اصولگرایان مجلس نهم که عصر فردا در صحن مجلس برگزار می‌شود، شرکت کنند.

فولادگر اضافه کرد: براساس توافق صورت گرفته، مقرر شده که در این نشست غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی برنامه‌های خود برای ریاست بر مجلس نهم را به استماع منتخبان اصولگرای مجلس نهم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، همچنین قرار است که اصولگرایان مجلس نهم در نشست فراگیر فردا، پس از استماع نطرات حداد و لاریجانی، یکی را برای ریاست بر مجلس نهم انتخاب کنند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم با بیان اینکه هر چه که نظر جمع نمایندگان اصولگرای مجلس نهم بود، همه موظف به پذیرش آن هستند، تأکید کرد که در نشست فردا در صورت توافق منتخبان مجلس نهم، فراکسیون فراگیر اصولگریان نیز تشکیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسمه تعالی
یک وقت فکر نکنید خدای نکرده آقای لاریجانی دنبال پست و مقام هست، پست و مقام ایشان را ول نمیکند.