شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

توافق سه جریان خاص درباره ریاست مجلس

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 224401
توافق جریان فتنه،انحراف و اصلاح طلبان این بار در قالب اتفاق نظر درباره ریاست مجلس نهم عملیاتی شده است.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، بررسی رسانه های فتنه گران،اصلاح طلبان و جریان انحراف نشان می دهد که این ۳ جریان یک عملیات تخریبی مشترک را به منظور تضعیف موقعیت حداد عادل برای ریاست مجلس نهم عملیاتی ساخته اند.

این عملیات که تا کنون در اظهار نظر افرادی همچون مصطفی تاج زاده،مطالب برخی سایت های حامی فتنه ۸۸که نزدیک به برخی خانواده ها هستند،سایت های متعلق به جریان انحراف عملیاتی شده خطوط زیر را مورد هدف خود قرار داده است:

- ریاست مجلس نهم زمینه ساز ریاست جمهوری یازدهم است
- تلاش برای تغییر ترکیب هئیت رئیسه مجلس نهم تلاش برای انحصار گرایی است!
- تحریف و تعریف صفت«اعتدال» به « انفعال» برای یکی از کاندیداهای مطرح پست ریاست مجلس
- تلاش برای ایجاد افتراق سیاسی میان اصولگرایان
- تهدید به تشکیل فراکسیون موازی با اصولگرایان به عنوان اهرم فشار جهت عدم تغییررویه موجود مجلس

بی شک بنظر می رسد انتخابات مجلس نهم که با تغییر ترکیب نمایندگان روبرو بوده نه تنها شوک بزرگی را برای برخی گروه ها بوجود آورده که خبرهایی مبنی بر تغییر هئیات رئیسه آن شرایط را برای این گروهها بغرنج تر نیز ساخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انصافا همین که فتنه و اصلاح طلبان با اقای حداد مخالفن یعنی انتخاب ایشون برای ریاست مجلس خیلی خوبه. همین اصلاحطلبا در مجلس ششم نمی خواستن اعتبارنامه اقای حدادو تایید کنن فکرکنم از همین منش ایشون واهمه دارن