شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳۴

کسانی که نامه بدون سلام به رهبرانقلاب نوشتند باید آرزوی مرگ کنند/ توصیه به خاتمی

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 224984
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار ابراهیم جباری ‌شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهادت امام هادی النقی (ع) که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قزوین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر در طول تاریخ چند بار توسط دشمن تسخیر شد که از آن جمله در سال‌های ۱۸۵۷ و ۱۳۲۰ است که بار اول با از دست دادن هرات و بار دوم نیز با واگذاری امتیاز به انگلیسی‌ها باز پس گرفته شد.

وی افزود: خفت و خواری پادشاهان قاجار و دیگر حکام بی‌کفایت سبب شد تا به اندازه جغرافیای کنونی کشور، خاک کشورمان بی‌هیچ مقاومتی و در قالب قراردادهای ننگین به دشمن واگذار شود.

فرمانده سپاه ولی امر عنوان کرد: اما در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند که حتی سانتی‌متری از خاک کشور به چنگ دشمن بیفتد و خرمشهر را به نقطه عطفی برای انقلاب و تاریخ کشور تبدیل کردند.

فتح خرمشهر نقطه عطف انقلاب است

جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس با سن کمشان از عزت، شرف، تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و افتخارآفرین شدند تا امروز خط بطلانی بر تمام بی‌لیاقتی گذشتگان بکشند و این افتخار و پیروزی‌ها نیز به برکت قرآن و اهل بیت حاصل شد.

وی تصریح کرد: خرمشهر در دوران دفاع مقدس شاهد تولد نسلی بود که در دامان امام راحل و پدران ولایت‌مدار تربیت شدند.

مقاومت خرمشهر مهم‌تر از فتح خرمشهر است

جباری خاطرنشان کرد: در دل دفاع خرمشهر دو دفاع نهفته است، یکی دفاع سی و چند روزه جهان‌آرا و همرزمانش در ابتدای تهاجم بعثی‌ها و دیگری فتح خرمشهر است.

وی ادامه داد: حماسه اولی که مقاومت با تجهیزات زیر صفر در مقابل همه دنیا بود، بسیار مهم‌تر از سوم خرداد است زیرا امروز هرچه داریم، از مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و غزه گرفته تا موفقیت‌های داخلی را مدیون همان مقاومت سی و چند روزه خرمشهر هستیم که سرنوشت جنگ را تغییر داد.

جباری یادآور شد: باید در راه شهدا گام برداشت و جزو رویش‌های انقلاب بود، نه جزو ریزش‌ها و مردودین.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشورمان در جوامع بین‌المللی بیان کرد: راه عظیمی پیش روی انقلاب است و جلسات و کنفرانس‌ها و ۵ + ۱ها برای این است که نگذارند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و جایگاه اصلی خود را در جهان کسب کند.

غربی‌ها چاره‌ای جز قبول شرایط ایران ندارند

جباری با بیان اینکه استقامت عامل پیشرفت جمهوری اسلامی است، یادآور شد: ما با استقامت و مقاومت به این مرحله رسیده‌ایم و غربی‌ها نیز چاره‌ای جز قبول شرایط جمهوری اسلامی ایران ندارند.

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه دفاع مقدس باید محور فعالیت‌های هنرمندان، نویسندگان، شاعران و ... قرار بگیرد، تأکید کرد: باید رشادت‌هایی را که در دفاع مقدس خلق شده است، ترسیم، انتقال و انعکاس داد و برای تبیین این مهم همت ویژه‌ای به خرج داد.

وی ادامه داد: یادواره شهدا قیمتی است ولی کافی نیست و همه هنرمندان در همه زمینه‌ها باید پیرامون دفاع مقدس به میدان بیایند.

جباری اظهار کرد: اگر روح مقاومت سست شود، به روح استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی این کشور جفا کرده‌ایم و این فضای ارزشمند دفاع مقدس برای تربیت فرزندانی انقلابی و مؤمن لازم و ضروری است.

‌وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس،‌اذعان کرد: مقام معظم رهبری از فعالیت‌های انجام شده در زمینه دفاع مقدس خوشنود است ولی راضی نیست.

فرمانده سپاه ولی امر افزود: قهرمانان شعر و داستان‌های امروز باید به جای رستم و سهراب، شهدای نوجوانی باشند که امروز عکسشان به این مجالس صفا می‌دهد.

جباری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر باید انسان‌هایی مقاوم، مقتدر و با ایمان باشیم و راه‌های نفوذ شیطان بر دل‌ها را مسدود کنیم.

وی تأکید کرد: هر پیروزی که نصیب انقلاب اسلامی شده است، از خداست و امروز نیز تنها با اخلاص، ایمان و تقوا می‌توان جامعه و کشور را به رشد و بالندگی رساند.

انقلاب در نبود ارزش‌های الهی و قرآنی نابود می‌شود

جباری تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از جامعه رخت بربندد، انقلاب نیز نابود می‌شود زیرا انقلاب ما انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی است.

وی دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را از عوامل برتری شهدا برشمرد و عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در مسیر شهدا گام بردارند باید این دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را همواره حفظ کنند.

جباری مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک یک رزمنده را مقاومت و ایمان به خدا دانسته و بیان کرد: خداوند منشاء قدرت است و ایمان به منبع و منشاء قدرت به انسان نوید پیروزی می‌دهد.

ذلت و خواری اصلاح‌طلبان به علت نبود ارزش‌ها بود

وی با اشاره به دوران اصلاحات، یادآور شد: اینکه اصلاحاتی‌های ذلیل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ایمان و پایبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نیز مشاهده شد.

جباری بصیرت را چراغ راه مردم برشمرد و ابراز کرد: بسیاری از خواص در جریان فتنه ۸۸ زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.

وی با تأکید بر کسب بصیرت، دین‌شناسی و جریان‌شناسی توسط مردم، تأکید کرد: باید در همه مواقع و جریانات انقلاب، نگاهمان به دو لب مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ریزش نشویم.

جباری اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون راهبردهای مختلفی از جمله ترور، تحریک ضد انقلاب، مقابله با انرژی هسته‌ای و جنگ تحمیلی برای مقابله با انقلاب داشته است که یکی از آنها تغییر در رفتار ملت و حاکمان است و در سال ۸۸ رخ داد.

وی ادامه داد: این راهبرد از دوره اصلاحات آغاز شد و به دنبال آن نیز یک مشت مزدور در فتنه ۸۸ فریاد نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند.

فتنه‌گران آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند

جباری اضافه کرد: کسانی که فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس فراری دادند، امروز آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند.

وی خاطرنشان کرد: لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است و سیدحسن نصرالله نیز پاره تن ماست زیرا خود را وقف و فدای ولایت کرده است.

سید حسن نصرالله پاره تن ماست

جباری گفت‌و‌گو و فتنه ۸۸ را از دیگر راهبردهای دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ولی امر اذعان کرد: موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.

کسانی که نامه بدون سلام به رهبر نوشتند باید آرزوی مرگ کنند

وی خاطرنشان کرد: افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.

وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.

جباری تصریح کرد: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی (ع) نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه ۷۰ اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

جباری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم، بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که بدون حضور فتنه‌گران نیز در انتخابات شرکت می‌کنند و این درس بزرگ مردم به فتنه‌گران بود که ثابت کرد ملت از هر قشر و طبقه‌ای پشت سر ولایت ایستاده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد ساکتان فتنه، یادآور شد: خواصی که چند ماه مولای ما را تنها گذاشتند نیز جزو ریزش‌ها بودند ولی مردم در صراط مستقیم با تأسی از مکتب امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از مولایشان دفاع کردند و با حضور در صحنه به روشنگری پرداختند.

جباری در خاتمه، تصریح کرد: مردم در صف این خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب نیستند و با آگاهی در مسیر ولایت قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی ! هنوز خون شهدای جوان و نوجوان بسیجی که با تحریکات تو در انتخابات 88 به شهادت رسیدند می جوشد و بنیاد تو نابکار را بر باد خواهد داد
ولا تحسبن ان الله غافلا.....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ادمی که نظر اربابان غربی اش را بر مسلمات قرآنی ترجیح می دهد .
Iran, Islamic Republic of
حکایت خاتمی حکایت همان کبکی است که سرش را زیر برف کرده است و ...حنای خاتمی پیش مردم دیگر رنگی ندارد مشت کثیف و خیانت بار او برای عامه مردم باز شده است.
با سلام به مردان خدا
حقیقتاً سردار درست فرمودند ،و من می گویم کسانی که به نام اصلاحات به خود اصلاحات و به انقلاب اسلامی و به خون شهیدان که میثاق ملی و دینی ماست خیانت کردند بایستی در 14 خردادبه بهشت زهرا(س) رفته و در کنار مرقد حضرت امام (ره) زانو زده به امام و شهدا و ملت بزرگوار ایران عذر بخواهند
Iran, Islamic Republic of
خاتمی دیگه کارش از توصیه گذشته
Iran, Islamic Republic of
1- ای کاش سردار ادبیات بهتری به کار میبردند
2- مواضع رسمی سپاه از روابط عمومی آن ارگان صادر میشود
3- این سخنرانی ظاهرا در جمع کوچکی ایراد شده است. معلوم نیست سردار موافق انتشار آن بوده باشند
4- سخنان ایشان در قم و خطاب "سیدخراسانی" به مقام معظم رهبری، دستمایه نشر سی دی معروف "ظهور..." گردید. همه باید مراقب باشیم امکان سوءاستفاده را به بدخواهان ندهیم.
Iran, Islamic Republic of

بهتر است در مورد سران انقلاب چه فعلی چه سابق نظرمان منطبق با نظر حضرت آقا باشد تا نکند موجب شادی دشمنان و رنجش خاطر آقا شود تا کنون حضرت آقا برای کسی ارزوی مرگ کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
اولا نامه بي سلام بهتر از نفاقي است كه به نام ولايت بيايي جلو و بعداگ مشخص شود كه كي هستي؟

ثانيا اين همه از اصلاحات و خاتمي گفتند نشان از وحشتي داريد كه در انتخابات پيش رو ممكن است به نفع شما رقم نخورد و شروع به تخريب كرديد

ثالثا اگر انصاف داشته باشيد حق خواهيد داد آنكه بايد كلمه زشت اين سردار با بصيرت را به مردم بگويد آني است كه در برابر منويات مقام معظم رهبري مقاومت ميكرده و ميكند مانند مقاومت در برابر عزل معاون اول و يا 11 روز خانه نشيني و اعلام مخالفت با رهبري و يا مقاومت در برابر قانون وخود را فراتر از قانون اساسي ديدن

و در آخر شماها مانند كبك سر خودتان زير برف كرديد تا واقعيت را نبينيد
Portugal
بعنوان یک ایرانی مومن و متعهد به کشور شهادت می دهم که اگر در جریان دولت دوم خرداد و ماجرا انتخابات 88 همه در گروه ولایت و زعامت مقام معظم رهبری قرار می گرفتند، تا این اندازه مردم ما در مقابل دشمنان هزینه پرداخت نمی کردند.
دشمنانی که صف بندی یاران انقلاب را هر روز برجسته تر می کردند و همه تصمیمات آنها به دلیل اختلاف در قوا بود.
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
این نحوه گفتمان از یک سردار سپاه واقعا ناپسند است.
Iran, Islamic Republic of
اين ادبيات براي کسي که ادعاي مسلماني و مؤمن بودن دارد اصلا زيبنده نيست. و يقينا آقاي هاشمي و حتي خاتمي در برابر ايشان سکوت خواهند کرد.
«و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما»
Iran, Islamic Republic of
پس این خیانتها و فتنه ها و جنایات از شخصی که لباس روحانیت بر تن کثیفش دارد و خود را سید می خواند زیبنده اوست خاتمی که با خفت و خواری دست به گریبان است بداند با مرگ از این کابوس ننگ و خیانت هم رها نخواهد شد مرگ بر فتنه گر شیاد دروغگو...
من موافق خاتمی و سیاست هایش نیستم اما خداییش تا حالا چنین ادبیاتی را از ایشان دیده اید؟
Germany
ارزوی مرگ کردن برای کسی لزوما بد نیست کما اینکه در قرآن کریم هم خدا برای کسانیکه علیرغم محبت بسیار خدا و حضرت پیامبر (ص) باز راه خلاف و کج را در پیش گرفتند آرزوی مرگ کرده است
Germany
به نظر من ادم بی ادب باشه ولی نمک نشناس و ناسپاس نباشه.
خاتمی این همه از ملت محبت دید و با رای بالا رییس شد ولی در سال 88 با وقاحت تمام علیه منافع ملت شورش کرد. من هم مثل قرآن که برخی را نفرین کرده این ناسپاس را نفرین می کنم و برایش ارزوی مرگ دارم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در نفاق ختم روزگار است
Iran, Islamic Republic of
نام خاتمی را باید در لیست در گذشتگان و مردگان جستجو کرد او را دیگر زنده مپندارید .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بدترین توهین به ملت دروغ بزرگ تقلب بود که از سمت خاتمی و اعوان و انصارش مطرح شد و آبروی ایرانو در جهان مخدوش کرد. حالا طرفداران اغلب کوردل و متعصبش با ندید گرفتن خیانت های این سیدنما، خار را در چشم سردار دیده اند ولی جنگل را در چشم سیدشان!!! ندیده اند
دوستانی که از این نوع ادبیات می رنجند نظرشان نسبت به اعمالی که این آقایان انجام دادند و باعث هتک حرمت عاشورا ، امام و رهبری ، کشته شدن جمعی از مردم در کف خیابانها و از بین بردن اهرم فشار 40میلیونی انتخابات بروی غرب و ضررهای عظیم سیاسی و اقتصادی و ..... شدند چیست ؟ باید بهشون بگن عزیزانم مامانی ها چرا از این کارهای بد می کنید دیگه تکرار نکنید بیایید دوباره نماینده مجلس بشید وزیر بشید رئیس جمهور بشید.
Iran, Islamic Republic of
اخوی شما که برای کسی طلب مرگ می کنی، دیگران به خیانت متهم می سازی و ... حاضر هستی در محکمه الهی پاسخ گوی اعمال تنها خودت باشی چه برسد به دیگران ؟؟؟!!!!!! اگر چنین باشد بایستی بدانی که حتمی با عالم بالا در ارتباط هستی و دیگران به شما اقتدا کند
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار شجاع و رشید اسلام به قول امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود
Germany
"اخوی شما که برای کسی طلب مرگ می کنی، دیگران به خیانت متهم می سازی و ... حاضر هستی در محکمه الهی پاسخ گوی اعمال تنها خودت باشی ... "




این کامنت مصداق بارز تنگ آمدن قافیه هست. خاتمی دیگر باید چه کار می کرد تا امثال جنابعالی که ظاهرا از پاپ کاتولیکتر شده اید به فتنه گری و خیانتش پی ببرید؟ کم با رفتارهای تاییدی و حمایتیش آب به آسیاب فتنه ریخت؟ درباره کسانی که در گناه و پلشتی خودشونو رسوا کردن نه قضاوت کردن مذمومه و نه برائت جستن و در سطوح بالاتر نه طلب مرگ کردن. بهتره جای دلسوزی های افراط گرایانه واقع بینانه درباره دیگران قضاوت کنیم
Germany
من فكر ميكنم اتفاقا سردار بزرگوار با صراحت حرف دل اكثر مردم را برزبان رانده اند:
اولا ايشان از آقاي احمدي نژاد دفاع نكرده است و اتفقا جريان انحرافي را در همان خط اصلاحاتچي ها قرار داده اند.
ثانيا آبروي اصلاحات و خاتمي چي ها توي اين انتخابات رفت و دروغ بزرگشان مبني بر تقلب نيز تنها براي سرپوش گذاشتن بر عمق بي اعتباري نسبي آنها در مقابل ادعاي اكثريت بودنشان بود.
چون كلا اين اصلاح طلبان و طرفدارانشان پر رو و طلبكارند و هميشه فكر ميكنند تحفه و نور چشمي هستند چرا كه چندين سال با رانت هر كاري خواسته اند كرده اند و همين الان هم در بدنه دولت مشغول مفت خوري هستند...
Germany
كساني كه حرف از ادبيات "خوب" مثلا خاتمي ميزنند توجه كنند:
اگر كسي محترمانه و بدون دشنام پدرتان را كشت چه ميكنيد؟
اگر كسي با ادبيات زيبا مملكتتان را در اختيار بيگانه گذاشت چه؟
اگر كسي خوش سخن بود و تمام طرفداراشو تو بدنه دولت برای خیانت جذب كرد چه؟
اگر كسي كه خيلي هم خوشتيپ بود و ... با آرامش كامل بزرگترين دروغ را مورد حمايت خود قرار داد و كشوري را به آشوب كشيد چه؟
اگر شخصيتي با ديسيپلين فوق العاده با كلاس، تمامي رفقاش رفتن تو كشوراي ديگه و عليه وطنتون فعاليت كردن چه؟ البته خودشم اگه نتونسته باشه بره...
و اگر ...
ميخوام بدونم ادبيات زيبا نيز جزء حربه هاي گول زنک روشنفكريست؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آیا به این گفتارها و رفتارها میتوان در بین مردم مقبولیت ایجاد کرد نتیجه آن شد که در تهران با 5میلیون واجد رای نفر اول در دور اول با یک میلیون وارد مجلس شد و در دور دوم با زیر 500هزار رای خودتون قضاوت کنید بارها مقام معظم رهبری فرمودند باعث اختلاف نشوید و امام راحل نیز عنوان داشتند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد
بسه دیگه مردم از این همه گرانی و حقارت خسته شدند اینقدر خون به دل سید بزرگوار مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران نکنید
Iran, Islamic Republic of
از همه اینها گذشته ادب چیز خوبی است که بزرگان دینی ما هم تاکید زیادی کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
این ... دنبال فتنه ی دیگراست نه خدمت
Iran, Islamic Republic of
با این ادبیات حداقل بخشی از گناهان خاتمی بدلیل تهمت و تندروی در بیانات سردار بخشیده میشود.
خوبه که یک نفر اینقدر میتونه بعد از کنار رفتن از سیاست و پست اجرایی منشا کینه توزی بشه....
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگه دین ندارید حداقل آزاده مرد باشید .... آیا عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی با اون دوران یکی هستش؟!!!!!!!!!! خاتمی را باید با چه عنصری در تاریخ مقایسه کرد . ؟؟؟
Germany
وقتی کامنت اینهایی که از ادب حرف می زنن رو می خونم یاد موسوی و "برخی" طرفداراش می افتم که وقتی کم می اوردن از ادب حرف می زدن و وقتی دور دست خودشون می افتاد از توهین به هیچ شخصیت و مقدساتی دریغ نمی کردن
Germany
به نظر من اگر خاتمی رو تکه تکه هم بکنند جبران گناه خیانتش به ملت ایران نخواهد شد چه برسه به فحش دادن بهش چون این نتیجه خیانتش به ملته. هر چند بنده با توهین موافق نیستم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی رو چه به خدمت؟!
خاتمی را با چه آب توبه ای باید شست که آن همه خیانت پاک شود؟ به هیچ وجه نمی توان عذر او را پذیرفت. او و امثال او ذیل رفتار پیامبرگونه رهبری اینگونه ترکتازی می کند.