جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

این سارق زورگیر را شناسایی کنید/عکس

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 224613
در پی اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت، معلوم شد دیگر عضو این باند که نقش عمده‌ای در سرقت‌ها داشته، با اطلاع از دستگیری همدستانش متواری شده است.
به گزارش جهان ،روزنامه جام‌جم نوشت: سارق زورگیری که به اتفاق ۲ نفر از همدستانش به بهانه حمل مسافر با ضرب و جرح مردم، آنها را از خودروی در حال حرکت بیرون می‌انداخت، تحت تعقیب پلیس آگاهی دماوند قرار گرفت.


رسیدگی به این پرونده با شکایت تعدادی از مالباختگان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دماوند قرار گرفت. شاکیان گفتند به عنوان مسافر سوار یک خودروی مسافربر شده و در میانه راه از سوی راننده و ۲ سرنشین آن مورد حمله قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.


در پی این شکایت‌ها، دادیار شعبه اول دادسرای دماوند، دستور شناسایی و دستگیری سارق زورگیر را در پلیس آگاهی دماوند صادر کرد. با تحقیق از مالباختگان، معلوم شد سارق زورگیر در میانه راه پس از ضرب و جرح مسافران، آنها را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته است و بشدت زخمی شده‌اند. با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به‌دست آوردند، ۲‌نفر از متهمان را دستگیر کردند. با شناسایی این دو تبهکار از سوی مسافران مالباخته، دادیار رضایی دستور بازداشت موقت ۲ متهم دستگیر شده را صادر کرد.

در پی اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت، معلوم شد دیگر عضو این باند که نقش عمده‌ای در سرقت‌ها داشته، با اطلاع از دستگیری همدستانش متواری شده است.

دادیار رضایی با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهم فراری از مردم خواست چنانچه از مخفیگاه وی اطلاع دارند، موضوع را با شماره تلفن ۰۲۱۷۶۳۱۳۳۸۸ به نیروی انتظامی دماوند گزارش کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *