چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

جبهه نوظهور نيامده به جدول زد!

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب: 224530
اهانت و اتهام يك نماينده به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صحنه گردانان اصلي گروه موسوم به فراكسيون نوظهور را با چالش اساسي روبرو كرده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پيش از اين دو تن از منتخبان مجلس نهم ضمن نزديك شدن به اصلاح طلبان و گروه 3 نفره موسوم به صداي ملت، وارد بازي اختلاف افكني در فراكسيون اصولگرايان شدند و همانند دو طيف (!) اصلاح طلب و صداي ملت مدعي شدند كه دنبال تشكيل جريان مستقلين هستند.

برخي اعضاي اين حلقه با وجود اينكه از طريق جبهه متحد اصولگرايان به مجلس راه يافته بودند، ابتدا اصل فعاليت اين جبهه را تخطئه كردند و سپس با ايجاد مرزبندي هاي مصنوعي و انحرافي نظير منتخبان تهران-شهرستان ها! كوشيدند بازي در پروژه جريان هاي فتنه گر و انحرافي را پنهان كنند.

با اين حال اظهارات يك عضو فهرست موسوم به صداي ملت كه متضمن اهانت و اتهام پراكني عليه سپاه پاسداران بود، طيف - به اصطلاح خودشان- نوظهور را با معضل جدي مواجه كرده چرا كه نامبرده از يك سو با وجود حذف از سوي جبهه متحد، توسط همين طيف تشويق به نامزدي و ارائه فهرست شد و از طرف ديگر نيز جزو همين طيف نوظهور (!؟) است.

يادآور مي شود سپاه پاسداران به طور رسمي مغضوب آمريكا و رژيم صهيونيستي است و چه به اعتبار اقتدار نظامي و چه به خاطر نقش آفريني در پاسداري از انقلاب و مقابله فتنه هاي بدخواهان، مورد حقد و كينه دشمنان تابلودار نظام قرار دارد و بر اين اساس بايد پرسيد علت هم صف شدن آن نماينده - و چند حامي خاص وي- با جريان هاي تابلودار نظام كدام است؟

يادآور مي شود اظهارات سخيف مورد اشاره، بلافاصله مورد استقبال رسانه هاي ضد انقلاب و بيگانه قرار گرفت.

اين نكته را نيز بايد خاطر نشان كرد كه اكثريت اصولگراي مجلس هشتم و نهم به اعتبار اصولگرايي و پايبندي به ارزشهاي انقلاب، سپاه پاسداران را پاسدار خاكريزهاي انقلاب تلقي مي كنند همچنان كه وحدت را يكي از اصول راهبردي مي دانند و تن به نغمه هاي تفرقه افكنانه نمي دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري به سپاه پاسداران اتهامي نزدي بلكه گفته اند كه " تعدادي از فرماندهان سپاه در استانها از بعضي از كانديداهها حمايت كرده اند " ...
اين جمله با جمله " اتهام به سپاه پاسداران خيلي متفاوت است " ...
اين احتمال را در هر نهاد يا واحدهاي اجرايي و دولتي بايستي بدهيم كه بعضي از افراد ممكن است از جايگاه هشان براي بعضي منافع سوءاستفاده كنند ...
در پرونده اختلاس 3000 ميلياردي به خوبي اين قضيه مشهود است كه ممكن است بعضي افراد از مقام شان سوء استفاده كنند ...