شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیداشدن قوطی مواد آتش‌زا در یک فدراسیون!

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 224387
سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: دو بار آتش سوزی پیاپی طی یک هفته نمی‌تواند بی‌دلیل صورت بگیرد.
محمدعلی شجاعی در گفت و گو با فارس، در خصوص آتش سوزی که در سایت تیراندازی با کمان رخ داد گفت: برای دومین بار و این بار با شدت بیشتری این اتفاق افتاد. البته دفعه اول هم آتش‌سوزی کمی عجیب بود چراکه هیچ دلیلی برای حریق وجود نداشت.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی بار اول با تلاش دوستان مهار شد اما در بار دوم مجهز‌تر و فنی‌تر عمل شده و آتش‌سوزی را از کانکس آغاز کرده بودند.

شجاعی در خصوص اینکه آیا این حادثه عمدی بود، یادآور شد: مأموران آتش نشانی قوطی مواد آتش زا در محل پیدا کردند و نظر آنها همین بود. آنها هر چه جستجو کردند نتوانستند دلیل دیگری را برای حریق پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که این حادثه به مدیران قبلی ارتباط دارد یا خیر، افزود: این حادثه را به کسی ربط نمی‌دهم اما دلیلی نیست که خیلی هم خوش‌بین باشم. دو بار آنش سوزی پیاپی طی یک هفته نمی‌تواند بی‌دلیل صورت بگیرد، مخصوصا در کانکسی که درهایش بسته است و کسی در آن رفت و آمد نمی‌کند.

شجاعی در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه اعزام به آمریکا گفت: وظیفه داشتم تیم ملی کشورم را تقویت کنم که وقتی به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شود، شأن ایران حفظ شود، ضمن اینکه هر ورزشکاری که لایق است به تیم ملی دعوت شود. از روز اول هم هدفم همین کار بود اما چون دوستان تجربه‌شان کم بود اجازه نمی‌دادند کارمان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: وقتی درهای تیم ملی باز شود دوستان ملی‌پوش علاوه بر اینکه نفراتی را پشت گوش خود حس می‌کنند، قطعاً برایشان انگیزه‌ای ایجاد می‌شود تا در رقابتی برابر شرایط خود را بهبود ببخشند.

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص صحبت‌های میلاد وزیری گفت: این افراد یک مقدار کم تجربه هستند و از سویی تحریک هم می‌شوند که این موارد باعث لطمه خوردن خودشان می‌شود. خدا را شاهد می‌گیرم که با وضعیتی که پیش آمد بیشتر از همه، من نگران این تعداد از ملی‌پوشان بودم، چرا که نمی‌توان از یک سو بی‌نظمی را دید و به آن ادامه داد و از سوی دیگر باید این شرایط را تحمل می‌کردیم تا ملی‌پوشان به سمتی نرسند که به ورطه سقوط بیفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *