جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هافبک ایرانی الاصل تیم ملی ژاپن+عکس

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 224352
| آیا جسور خاطرات بد حضور ایرانیان در دهه 60 در ژاپن را از ذهن چشم بادامی ها پاک خواهد کرد؟!
سه ماه پس از درخشش ستاره جوان ایرانی الاصل تیم اف سی توکیو در لیگ قهرمانان آسیا ، آلبرتو زاکه رونی تصمیم گرفت تا از این بازیکن برای حضور در تیم ملی کشور ژاپن دعوت کند. در لیست جدید زاکه رونی نام آریا جسور هاسگاوا هم دیده می شود که قرار است یکی از 19 بازیکن مربی ایتالیایی در بازی دوستانه با تیم ملی آذربایجان باشد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ آریا متولد 1988 میلادی است و امسال وارد 24 سالگی شده است. او که در سایتاما متولد شده ، 184 سانتی متر قد دارد و فوتبالش را از باشگاه یوکوهاما مارینوس آغاز کرد. آریا از ابتدای این فصل به تیم معروف شهر توکیو پیوست و توانست جایی ثابت در این تیم داشته باشد.

باید دید پس از او ، آریا هم می تواند برای ژاپنی ها ، ستاره ای جدید با ملیت ایرانی باشد تا شاید خاطرات نه چندان خوشایند بر جای مانده از سال های دهه 60 و حضور گروهی از هموطنان مان در این کشور برای شان به فراموشی سپرده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *