يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

جایزه ترور «مولوی جنگی زهی» را چقدر بود؟

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 223834
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شیوخ سرشناس وهابیت در عربستان، جایزه 500 هزار دلاری را برای ترور کنندگان «مولوی مصطفی جنگی زهی» پرداخت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، چندی پیش «مولوی مصطفی جنگی زهی» از چهره های سرشناس اهل سنت کشورمان، توسط افراد ناشناس ترور شد.

در همین راستا اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شیوخ سرشناس وهابیت در عربستان، جایزه 500 هزار دلاری را برای ترور کنندگان «مولوی مصطفی جنگی زهی» پرداخت کرده است.

گفتنی است پیش از این نیز در خبری آمده بود که بدنبال دستگیری یکی دیگر از عوامل دخیل در ترور «مولوی جنگی زهی»، ابعاد جدیدی از این جنایت کور فاش شد چنانکه اخبار واصله حکایت از آن دارد که بنابر اعترافات متهم اخیر، «م. الف» و «ج.الف» که اخیرا دستگیر شده اند، از عاملین این ترور ناجوانمردانه  بوده اند.

«مولوی مصطفی جنگی زهی» از چهره های سرشناس اهل سنت ایران بود که از مدافعان انقلاب اسلامی و مخالفان سرسخت وهابیت به شمار می رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *