شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

کشته شدن يکي از نامزدهاي انتخابات ليبي

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۴۱
کد مطلب: 222776
یک منبع امنیتی در لیبی روز یکشنبه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس موسسان این کشور که برای ماه ژوئن پیش بینی شده است، کشته شد.
محمد صالح، معاون رئیس کمیسیون عالی امنیت لیبی اعلام کرد « خالد ابوصالح، کمی بعد از ثبت نام خود در کمیسیون انتخاباتی شهر اوبری واقع در جنوب لیبی، در سی کیلومتری این شهر کشته شد ».

این منبع اعلام کرد صالح پزشکی حدود چهل ساله بود که بعد از خروج از دفتر کمیسیون انتخاباتی با پنج دستگاه خودرو متعلق به یک گروه مسلح تحت تعقیب قرار گرفت و سرنشینان این خوردروها در سی کیلومتری شهر ابوصالح را محاصره کرده و از پای درآوردند.

وی افزود « دو شخصی که خالد ابوصالح را همراهی می کردند، موفق به فرار شدند و درباره این قتل که انگیزه آن هنوز روشن نیست، تحقیقاتی آغاز شده است ».

به گزارش خبرگزاری فرانسه از طرابلس، یکی از اعضای کمیسیون انتخاباتی و یک مسئول امنیتی در جنوب لیبی نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر، کشته شدن خالد ابوصالح را تایید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *