جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توصیه کوثری به اصولگرایان مجلس نهم

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 222611
منتخب مردم تهران در مجلس نهم گفت: در مجلس هشتم انسجام تفکر اصولگرایی وجود نداشت از این رو باید مجلس نهم با حضور همه اصولگرایان به معنای واقعی شکل بگیرد.
به گزارش فارس، اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته (شنبه شب) در نشست هم اندیشی اصولگرایان مجلس نهم که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد،با بیان اینکه خواسته مقام معظم رهبری و مردم یکپارچه بودن اصولگرایان است، اظهار داشت: در مجلس هشتم اصولگرایان یکپارچه نبودند و تشتت آرا درمصوبات و طرح‌ها را شاهد بودیم.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم باید تفکر اصولگرایی با شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند بر مجلس نهم حاکم باشد، تصریح کرد: در مجلس هشتم انسجام تفکر اصولگرایی وجود نداشت از این رو باید مجلس نهم با حضور همه اصولگرایان به معنای واقعی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند که با تفکر اصولگرایی مجلس را به پیش ببریم یادآور شد: باید به دور از درگیر‌ها به آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *