يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۳

حاشیه‌های برنامه «هفت»/ خداحافظی همراه با طعنه جیرانی

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 222390
برنامه «هفت» با تاخیر زیاد بالاخره روی آنتن رفت و جیرانی هم در ابتدای برنامه از مخاطبان به خاطر تاخیر زیاد برنامه عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرانلاین، این برنامه در شرایطی روی آنتن رفت که بعد از ظهر جمعه ۲۲ اردیبهشت پس از گمانه زنی‌های مختلف جایگزین فریدون جیرانی در این برنامه مشخص شد.

جیرانی در ابتدای برنامه گفت که «هفت» امشب آخرین برنامه ای است که با حضور او روی آنتن می‌رود و از هفته بعد یک تیم جدید این برنامه را اجرا می‌کنند.

برنامه «هفت» اردیبهشت سال ۱۳۸۹ کارش را آغاز کرد و تا مدت‌ها از آن به عنوان ۹۰ سینمایی نام برده می‌شد. این برنامه در هفته گذشته و پس از اعلام ناگهانی خبر جدایی فریدون جیرانی مجری و تهیه کننده آن، خبرساز‌ترین برنامه سیما پس از تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۱ بود.

۳۴ چهره سینمایی نیز با انتشار نامه‌ای سرگشاده به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما از جیرانی و برنامه «هفت» حمایت کردند.

تقلید فاطمه گودرزی از عادل فردوسی‌پور
فاطمه گودرزی بازیگر سینما که مهمان آخرین برنامه فریدون جیرانی بود در ابتدای صحبت‌هایش گفت که می‌خواهد به تاسی از عادل فردوسی‌پور قهرمانی سپاهان را تبریک بگوید.

این بازیگر سینما که به خاطر درگذشت ایرج قادری بازیگر و کارگردان به برنامه «هفت» آمده بود، گفت که عادل فردوسی‌پور در برنامه‌ ۹۰ همیشه موفقیت‌های ما سینماگران را تبریک می‌گوید و من هم امشب می‌خواهم به تاسی از او قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر را به مردم اصفهان و طرفداران این تیم تبریک بگویم.

عادل فردوسی‌پور در برنامه‌هایش بارها موفقیت سینماگران ایرانی از جمله اصغر فرهادی را تبریک گفته است.

گودرزی بازیگر نقش اصلی فیلم «می‌خواهم زنده بمانم» بود که زنده یاد ایرج قادری پس از ۱۰ سال دوری از سینما در سال ۱۳۷۳ این فیلم را کارگردانی کرد.

طعنه جیرانی به پخش شبکه سه: ممنون از بدرقه خوب شما


فریدون جیرانی پس از پخش آیتم «روی جلد برنامه هفت» به طعنه گفت که از بدرقه خوب پخش محترم شبکه سوم سیما سپاسگزاریم.
این برنامه با تاخیر زیادی روی آنتن رفت و جیرانی با اشاره به این تاخیر گفت که از پخش محترم تشکر می‌کنیم که در این مدت طولانی به صورت زیرنویس اعلام نکردند که امشب برنامه «هفت» با تاخیر روی آنتن می‌‌رود.

او که در ابتدای برنامه اعلام کرده بود، این آخرین برنامه اوست، افزود:«من از بدرقه خوب پخش محترم سپاسگزارم و از دوستان ممنونم به خاطر این بدرقه.»

برنامه «هفت» از هفته آینده با تهیه کنندگی محمدخزائی دبیر دوره گذشته جشنواره فیلم فجر و تهیه کننده سینما روی آنتن می‌رود و محمود گبرلو منتقد سینما هم مجری این برنامه خواهد بود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آره آقای جیرانی ابنا آدم منتقد و راستگو نمیخواستن.
اینا خوشحالن که شما رفتی و راهشون برای .... باز شده.
هرجاهستی در قلب مایی.
Iran, Islamic Republic of
"آره آقای جیرانی ابنا آدم منتقد و راستگو نمیخواستن.
اینا خوشحالن که شما رفتی و راهشون برای .... باز شده.
هرجاهستی در قلب مایی."

آره خب
اباطیل و فحشهای امثال هفت و ایادیش مثل آهنگرانی و امیر جعفری به نظام و مردم متدین و غیره میشه انتقاد!!! بعد اعتراض بقیه به این روش غیر انسانی این جماعت در قالب انتقاد نمی گنجه. کلا اگر غیر از این می گفتید که طرفدار اینها نبودید. بالاخره آب چاله رو می جوره به قول قدیمیا.
وقتی فرهنگ بیفته دست یه مشت بی ریشه همین میشه که فقط خودشونو آدم می دونن!
United States
در این دو جا رو گل بگیرند مملکت درست میشه:1_سینما 2_فوتبال
Iran, Islamic Republic of
آقای جیرانی اینقدر میگید جنبه نقد داشته باشید یه کمی جنبه رفتن و جاخوش نکردنم داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
حالا که چی جیرانی رفت اصل باید درست بشه وقتی یکی مثل بهداد فضای حاکم بر جامعه رو خفقان می داند مگه جیرانی مقصره؟
Iran, Islamic Republic of
"در این دو جا رو گل بگیرند مملکت درست میشه:1_سینما 2_فوتبال"
چقدر ساده ای اتفاقا باید این دو جا رو با تمام توان به خدمت خودیها درآورد. با تخته کردن که چیزی درست نمیشه. این میشه حذف صورت مسئله
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که دیگه مجبور نیستیم شب های جمعه کابوس "فریدون جیرانی" را ببینیم او کاملا اهل تبعیض و یک جانبه نگری بود و باید می رفت
فقط يه چيزي مي گم خود صدا وسيما دوست داره مخاطبش كم بشه اون از ديروز امروز فردا كه اصلا ماهيتش فرق كرده اون از كوله پشتي اون از صندلي داغ - نود هم خواستن تعطيل كنن نتونستن هر چه برنامه چالشي بود رو نابود كردن به اسم اسلام و نظام!!!
اونايي كه اينقدر ادعا دارن چيكار كردن واسه اين مملكت من كه كلا يه 90 مي ديدم يه هفت حالا ديگه نيازي نمي بينم تلوزيون صداو سيما رو ببينم
چه مصيبت بزرگي
كاش مي شد بودي جيراني جان
Iran, Islamic Republic of
نبود جیرانی با یک پشتوانه قوی علمی و فرهنگی بسیار درد آور است نه برای خود او چه او فعالیت های خود را ادامه می دهد.برای ما مردم که به دنبال نقد بدون تعارف و صریح و پرهیز از تمجید و تعریف های دروغ و بی حاصل هستیم.برای صدا و سیما متاسفم این روش برخورد بازگشت به قهقرا است و به جای حل مشکلات و پاسخگو بودن در مقابل انتقادات باید منتظر تعریف و تمجید های بی حاصل باشیم و اینکه کسانی که این برنامه را با حضور جیرانی پایین کشیدند به صندلی های خود راحت تکیه بزنند و با عملکرد افتضاح خود به نابودی فرهنگ و باورها بپردازند و به دروغ و ریا شعار دین و انقلاب سر دهند. متاسفم برای این بی ظرفیتی. متاسفم برای اینکه کسی به دنبال حل مسائل نیست و فقط به فکر حذف مخالفان است. تاثیر حذف جیرانی در افکار عمومی بسیار عمیق است و این تاثیر بعد ها خود را نشان خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
این دوستمون همچین برای جیرانی مرثیه سرایی کردن انگار هیچکس برنامه جیرانی رو ندیده.
نسبت دادن بی طرفی به جیرانی خنده داره
Canada
به اون آقایی که گفته بود خدا رو شکر دیگه هر جمعه شب مجبور نیستم کابوس جیرانی رو تحمل کنم میخواستم بگم آیا تلویزیون شما فقط یک کانال داره؟!
واقعا اگر نمره رو 100 بگیریم
هفت همون هفت رو می گیره
و نود همون نود رو
نه به خاطر جیرانی یا فردوسی پور
بلکه تنها به خاطر اینکه هفت حرف یه عده ای خاص رو می زنه و نود حرف ملت رو