جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۴
قدوسی به جهان خبر داد؛

پیشنهاد ریاست کمیسیون امنیت ملی به لاریجانی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۵۳
کد مطلب: 221963
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دکتر حدادعادل گزینه خوبی برای ریاست مجلس نهم است و شانس وی برای ریاست مجلس از لاریجانی بیشتر است اما لاریجانی گزینه خوبی برای ریاست این کمیسیون می باشد.
پیشنهاد ریاست کمیسیون امنیت ملی به لاریجانی
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد وکلات در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان گفت: شرایط کشور ایجاب می کند که مجلس نهم یک رفتاری توام با آرامش و همراه با درایت و صبر و حوصله داشته باشد.

وی افزود: مجلس نهم یک سال با دولت دهم و سه سال با دولت یازدهم خواهد بود، بنابراین باید با همدلی ویژه با این دولت ها کار کند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر در مجلس نهم همدلی نباشد راهبردها و سیاست هایی که مقام معظم رهبری برای تولید، اشتغال و رفع بیکاری بیان داشتند، معطل خواهد ماند.

 کریمی قدوسی با بیان اینکه مشکل اصلی، سیاسی شدن بحث های اقتصادی است، تصریح کرد: آقای لاریجانی در این مدت تلاش داشت تا مجلس را در مسیری قرار دهد که به حاشیه نرود اما عملا وضعیت ملتهبی در مجلس بوجود آمد.

 وی با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس از اختیارات آئین نامه خوبی برخوردار است، تصریح کرد:  تعامل با دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در مجلس نهم باید برجسته باشد.

 نماینده مشهد وکلات در مجلس افزود: نظر بسیاری از منتخبان مجلس نهم بر این است که حداد عادل گزینه خوبی برای ریاست مجلس است و تلاش ما بر همین است تا ایشان رئیس مجلس نهم شود.

 کریمی قدوسی با بیان اینکه پیشنهاد ما این است تا آقای لاریجانی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باشد، گفت: ایشان می تواند در پیشبرد اهداف کمیسیون تحول ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه حداعادل در مجلس هفتم رئیس قوه بود اما پس از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم، وی مسئولیت رئیس کمیسیون فرهنگی را پذیرفت، افزود: خوب است این موضوع یک بار دیگر تکرار شود و پس از ریاست حدادعادل بر ریاست مجلس نهم، آقای لاریجانی ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را بپذیرد.

 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه آقای حدادعادل می تواند سکان ریاست مجلس را به سمتی ببرد که آرامش در کشور باشد، گفت: در همین یکی ماه بعد اخیر مجلس فضای پر التهابی داشت و مصوباتی برخلاف نظر مردم به تصویب رسید.

به گفته کریمی قدوسی اصلاح آئین نامه داخلی مجلس در خصوص نحوه طرح سوال از رئیس جمهور، موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و گزارشهایی در مورد اصل 44 قانون اساسی و ارجاع به دستگاه قضایی از جمله مصوباتی بود که  فضای مجلس را ملتهب کرد و ادامه این وضعیت به نفع مردم و نظام نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خيرت بده
Iran, Islamic Republic of
به نظرم پیشنهاد خیلی خوبیه. با توجه به ضرورت تغییر ریاست مجلس نهم و همچنین با عنایت به تجارت و سوابق درخشان دکتر لاریجانی و اهمیت کمیسیون امنیت ملی، بهتر است که ایشان عهده دار این سمت مهم شوند.
Iran, Islamic Republic of
اینقدر مردم رو سر کار نذارید ایشون می خوان برای ریاست جمهموری آماده شن حالا شما هم با تبلیغات بگید که شانس کی بیشتر و غیره مثل دفعه قبلی که ایشون دبیر شورای عالی امنیت ملی بودن و برکنار شدند سپس تو بوق کرنا کردند که چرا آقای دکتر احمدی نژاد ایشونو کنار گذاشت در واقع ایشون دغدقه ریاست مجلس داشتند!!
Iran, Islamic Republic of
از نظر من اقای حداد برش کافی و اقتدار مناسب برای مدیریت نداره و قطعا" مجلس را از راس امور بودن میندازه.
امیدوارم نمایندگان محترم این اشتباه را مرتکب نشن
اقای حداد به نظرم بهترین مدیریت رو داره
مجلس هفتم به مدیریت ایشون یکی از بهترین ها بود چون دعوا و هوچی گری و باند بازی دراون دیده نمی شد به نسبه.
خدا کنه نماینده ها برای یکبار هم که شده باند بازی رو کنار بذارن و به کسی رای بدن که مدیریت خوبش امتحان شده
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یک نماینده ای پیدا شد و حرف دل ملت را زد
کاملا موافقم
موافقم. عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد پر از مماشات آقای دکتر حداد در مجلس هفتم باعث شد که دولتیها هر کار که میخواهند بکنند. آقای دکتر حداد شخصیت ملایمی دارد و برای همین نمیتواند از کیان مجلس در مقابل اشخاصی نظیر دکتر احمدی نژاد و دولتیها صیانت کند.
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا با متانت و بزرگ‌منشی کار رو پیش بردن شده مماشات؟!!!
حداد حتما باید با داد و فریاد حرف بزنه تا بگید عرضه داره؟!!!
به نظر من بعد از مجلس هشتم با برخی ضعفهای مدیریتی که مورد اعتراض خود نمایندگان هم بود وقتش رسیده اقای لاریجانی به ریاست کمیسیون اکتفا کنن و ردای ریاست رو به تن استاد بزرگوار اقای حداد بپوشونن و اجازه بدن باز مدیریتی بهتر و کمتر حاشیه‌انگیز بر مجلس حاکم شود
Iran, Islamic Republic of
نتیجه صلابت آقای لاریجانی: 1. به زبان آوردن مجلس در راس امور نیست توسط رییس جمهور در دوره مجلس هشتم 2. دعواهای مکرر و زدوخورد در مجلس مثل ماجرای رییس سازمان هدفمندی یارانه ها، دانشگاه آزاد 3. ماجراهای سئوال از رییس جمهور و تحقیر مجلس 4. آمدن بودجه در صحن علنی پس از 1ماه و 20روز از سال جدید 5. پادرمیانی لاریجانی در ابقای وزیر اقتصاد و بروز تورم سرسام آور ....
United States
اصلا این قانون نانوشته چیه که اگه رئیس یه جا بودی و حالا قراره نباشی حتما باس بجاش رئیس یه جای دیگه باشی؟؟؟؟؟؟
حالا یه مدت نباش
سلام
به نظر من اگر مدیریت اقای لاریجانی نبود با توجه به رویکرد دولت اکنون مجلس خیلی ضعیف بود.
با همه احترام و علاقه ای که به دکتر حداد دارم اما به نظر من ایشان توانایی مدیریتی دکتر لاریجانی را ندارند.
فقط دکتر حداد عادل شایسته ریاست مجلس نهم است