پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

ايران حريف روسيه در ديدار پاياني شد

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 221876
تيم فوتبال هفت نفره ايران در ديدار نيمه نهايي تورنمنت اوکراين با نتيجه 3 بر يک از سد ميزبان رقابت ها و قهرمان پارالمپيک گذشت.
 در اين ديدار که شب گذشته برگزار شد هاشم رستگاري، فرزاد مهري و عبدالرضا کريمي زاده براي ايران گل زدند و تيم حريف تنها در نيمه دوم توانست يک گل به ثمر رساند.  تيم فوتبال هفت نفره ايران پيش از اين در رقابت هاي جهاني هلند و تورنمنت سوچي روسيه بر اوکراين، فاتح رقابت هاي پارالمپيک، غلبه کرده است.

در ديگر بازي برگزار شده، تيم ملي روسيه از سد برزيل گذشت و به عنوان ديگر فيناليست اين رقابت ها راهي ديدار نهايي شد. بدين ترتيب ديدار پاياني اين رقابت ها فردا  بين تيم هاي  ايران و روسيه برگزار خواهد شد.

رقابت هاي تورنمنت بين المللي فوتبال هفت نفره اوکراين که به دليل حضور تمامي نمايندگان رقابت هاي لندن، "پارالمپيک کوچک" نيز نام گرفته از 14 تا 20 ارديبهشت ماه برپاست.

در دور اول اين رقابت ها ايران با تيم هاي روسيه، آرژانتين و آمريکا درگروه A همگروه بود و تيم هاي اوکراين، برزيل، هلند و استراليا در گروه B با هم رو به رو شدند.

ملي پوشان کشورمان پيش از اين بر تيم هاي آمريکا، روسيه و آرژانتين غلبه کرده اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *