سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

آغاز دوره آموزشي مربيگري 'بي' AFC

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 221875
دوره آموزشي پروجکت فيوچر (پروژه آينده فوتبال)کنفدراسيون فوتبال آسيا کلاس بي با حضور يک شرکت کننده ايراني از هشتم تا 13 ماه مه در پايتخت مالزي آغازشد.
   به گزارش پايگاه اطلاع رساني کنفدراسيون فوتبال آسيا، اين دوره شامل بخشهاي مختلفي مانند آمادگي جسماني، اصول تمرين، تمرين استقامت، قدرت و سرعت، آماده سازي عملي قبل از تمرين، دفاع پايه و مشاهده مسابقات است.

''ليم کيم چون''از مالزي تدريس اين دوره را به عهده دارد.

اين گروه طي يک دوره گزينشي در کوالالامپور در سال گذشته انتخاب شدند.

در طرح پروژکت فيوچر شرکت کنندگان به مدت دو سال توسط اي اف سي آموزش مي بينند و بعد از آن گواهينامه مربيگري درجه بي فوتبال اي ف سي را کسب مي کنند تا تجربه و صلاحيت به عهده گرفتن حرفه مربيگري را بدست آورند.

شماري از دانش آموختگان اين دوره به دنبال مربيگري در باشگاههاي کشور خود يا ساير کشورها را هستند و برخي پيش از اين مربيگري را آغاز کرده اند.

شرکت کنندگان اين دوره شامل 19 تن از کشورهاي کامبوج، چين، عراق، اردن، کره جنوبي، مالزي، پاکستان، فلسطين، فيليپين، سنگاپور و ازبکستان هستند. از ايران نيز پوريا نبي شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *