دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

جلسه اضطراري باشگاه پرسپوليس

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 221636
پس از سومين شكست سنگين سرخپوشان در ليگ برتر، آن هم با دريافت 4 گل و حضور در جمع قعرنشينان كه به نوعي بدترين نتيجه تاريخ اين باشگاه محسوب مي شود؛ باشگاه پرسپوليس امروز جلسه اي در اين خصوص برگزار خواهد كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: عصر امروز جلسه اي ميان اعضاي مديريتي باشگاه و عوامل فني برگزار خواهيم كرد كه خبرهاي زيادي از پيامدهاي خروجي اين جلسه خواهد بود كه از جمله آنها مي توان به جريمه خاطيان و كم كاران تيم اشاره كرد.

زارع با اشاره به اينكه اين تيم را براي فصل بعد متحول خواهيم كرد، افزود: تماشاگران يك ديدار باقي مانده را هم تحمل مي كنند تا فصل بعد كه خبرهاي خوشي را براي آنها خواهيم داشت و سال آينده مشكلات و ناكامي هاي اين فصل را جبران خواهيم كرد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا كادر فعلي مديريتي باشگاه براي فصل آينده نيز كار خواهد كرد يا خير گفت: تا جايي كه من مي دانم به رويانيان، مدير عامل باشگاه با قاطعيت به كار خود ادامه خواهد داد و برنامه هاي زيادي هم براي فصل بعد دارد و با توجه به سابقه درخشاني كه در كارنامه مديريتي رويانيان وجود دارد هواداران منتظر نتايج ايده آل در فصل آينده باشند.

وي تصريح كرد: مشكلات امسال از همان ابتداي فصل شروع شد و در پايان هم با ناكامي رو به اتمام است كه اين موضوع موجب شرمندگي ما در مقابل هواداران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *