يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
فتح الله زاده:

در دربی اصفهان، ذوب آهن برنده است

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 221275


مديرعامل باشگاه استقلال شانس قهرماني تيم فوتبال اين باشگاه در ليگ برتر را 10 درصد عنوان کرد و گفت: اگر دربي اصفهان جانانه برگزار شود، ذوب آهن مي‌تواند سپاهان را شکست دهد.
    [ذوب‌آهن مي‌تواند سپاهان را شکست دهد]

علي فتح الله زاده ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: بدون شک مهمترين بازي هفته همين بازي ذوب آهن - سپاهان است. ما اميدواريم در اين بازي يک رقابت جانانه از سوي دو تيم اصفهاني را شاهد باشيم که اگر اين چنين شود، تيم ذوب آهن مي‌تواند سپاهان را شکست دهد.



وي با بيان اين جمله که فوتبال بالا و پايين زيادي دارد و ممکن است در دو هفته پاياني اتفاقاتي دور از ذهن در ليگ برتر رقم بخورد، اميد قهرماني تيم استقلال در ليگ برتر را 10 درصد عنوان کرد.



مديرعامل باشگاه استقلال اولويت اصلي تيم فوتبال اين باشگاه در مقطع زماني فعلي را راهيابي به مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا عنوان کرد و گفت: تيم ما در فصل جاري يک جام کسب کرده که نمي‌تواند نتيجه بدي باشد. به هرحال راهيابي به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز از اولويت‌هاي در اين فصل بوده که تا رسيدن به آن تنها يک امتياز فاصله داريم. به همين خاطر بايد تمام خود را براي ديدار با نسف قارشي ذخيره کنيم.



فتح الله زاده در خصوص برخورد با ميلاد ميداودي و مهدي امير آبادي و اينکه مظلومي گفته بود، مشکل امير آبادي با باشگاه است، گفت: اميرآبادي مشکلي با باشگاه ندارد. او نيز به مانند ميلاد ميداودي از سوي سرمربي تيم به ما معرفي شده تا کميته انضباطي باشگاه در خصوص آنها تصميم گيري کند. امروز در جلسه کميته انضباطي باشگاه براساس گزارش سرپرست تيم براي اين دو بازيکن جرايمي را در نظر خواهيم گرفت.



وي از اظهار نظر در خصوص ميزان جرايم ميداودي و اميرآبادي خودداري کرد و در خصوص تمديد قرارداد بازيکناني که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسيده است، گفت: بايد سرمربي تيم به ما فهرست بدهد و ما براساس آن فهرست بازيکنان مورد نظر را جذب و نفراتي که مي‌خواهيم به خدمت درآوريم. من اين را به اطلاع اعضاي هيئت مديره نيز رسانده‌ام که قرارداد تعدادي از بازيکنان ما روبه اتمام است و بايد ترتيبي براي تمديد قرارداد آنها اتخاذ شود.



مديرعامل باشگاه استقلال خود را مخالف قانون ممانعت از حضور دروازه بانان خارجي در فوتبال ايران خواند و گفت: بايد اجازه دهيم که دروازه بانان خارجي به فوتبال ايران آمده و با دروازه بانان داخلي ما رقابت کنند. اين بدان معنا نيست که ما دروازه بان خارجي مي‌خواهيم، چرا که سه دروازه بان خوب داريم و براي فصل آينده نيز آنها را حفظ خواهيم کرد. به عقيده من تا دروازه بان خارجي به فوتبال ايران نيايد رقابتي ايجاد نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *