شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

آذری: هنوز تصمیمی درباره کادر فنی نگرفته‌ایم

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 345575
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان این که هنوز تصمیمی برای تغییر کادر فنی تیمش نگرفته است، گفت: ذوب آهن از جریانی ضربه می‌خورد که درون باشگاه رخنه کرده اند و به موقع ماهیت‌شان را فاش خواهم کرد.
به گزارش جهان، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعیین تکلیف کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هیات مدیره باشگاه بعد از ظهر امروز (شنبه) جلسه تشکیل می‌دهد تا درباره این مساله به جمع بندی برسد. نمی‌دانم چرا برخی افراد عجله کردند و اخباری درباره کادر فنی ما منتشر کرده‌اند، چرا که باشگاه هیچ اظهار نظر رسمی در این باره نداشته است.

وی در ادامه درباره وضعیت فیروز کریمی و محرومیت وی که فصل پیش در جریان بازی پیکان و فجرسپاسی نصیبش شد و همچنین اظهارنظر سرپرست کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال درباره ممنوعیت فعالیت کریمی، گفت: در جریان این مساله نیستم. ما هنوز اعلام رسمی نکرده‌ایم که کریمی مربی ما شده است یا نه. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و تا پایان وقت اداری امروز یعنی ساعت ۱۸ نتیجه‌ بحث را اعلام می‌کنیم.

آذری درباره برنامه‌های باشگاهش برای سپری کردن سه هفته‌ آخر لیگ برتر فوتبال‌، گفت: بازیکنان ما دو سال و نیم است که تحت فشار زیاد دچار فوتبال زدگی شده‌اند و باید از این فضا خارج شوند. این مساله وقتی تیم خوب نتیجه‌ نمی‌گیرد تشدید می‌شود. به همین دلیل بازیکنان را چند روزی به تعطیلات فرستادیم.

وی افزود: اولین قدم برای اصلاح روحیه بازیکنان این بود که به آنها بگوییم چند روز استراحت کامل داشته باشند و نه به فوتبال فکر کنند و نه وارد فضاهای رسانه‌ای شوند. آنها در این چند روز می‌توانند در کنار خانواده خود به آرامش برسند و وقتی باز گردند که با تمرین آمادگی و جسمانی از فرسودگی‌شان جلوگیری می‌کنیم .

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: از مدیرعامل کارخانه تشکر می‌کنم که یک تنه جلوی تمام مشکلات باشگاه و آن جبهه درونی که برای باشگاه ایجاد تنش می‌کند ایستاده است. این‌ها آدم‌هایی هستند که در لباس میش با گرگ صفتی به تیم ضربه می‌زنند و به باشگاه فشار وارد می‌کنند.

آذری در ادامه گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که ۲۰ درصد جریمه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده، در صورت پیروزی در بازی‌های آینده حذف می‌شود. در سه بازی پیش‌رو به ازای هر پیروزی ۱۰ درصد از این جریمه لغو می‌شود. با توجه به تعطیلی بازیکنان و ریکاوری روحی و جسمی آنها موفقیت در سه بازی پیش‌رو دور از دسترس نیست.

وی همچنین گفت: تمرینات تیم از روز یکشنبه آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که تا شروع دوباره بازی‌های لیگ چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم که کیفیت حریفان از آسان به سخت و سپس از سخت به آسان خواهد بود.

آذری افزود: هدف اصلی ما باقی ماندن در لیگ برتر است. در صورت تحقق این هدف برنامه جدیدی برای فصل آینده داشته باشیم. ساختار باشگاه به پالایش افراد نیاز دارد که قطعا در فصل آینده این پالایش در سطوح مختلف انجام می‌شود.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: باشگاه ما اکنون به خاطر مسائل فنی یا بازیکنان ضربه نمی‌خورد، چون آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند و این کارشان قابل ستایش است. ما از جایی ضربه می خوریم که اکنون صلاح نیست بگویم. مطمئنا در زمان لازم این مسائل را بازگو خواهم کرد.

وی افزود: خیلی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، این افراد جایگاهی در باشگاه‌های بزرگ نداشتند و پیش از این در باشگاه ذوب آهن راهشان ندادند. آن زمانی که مدیرعامل باشگاه بودم موفقیتمان به خاطر این بود که کار خودمان را می‌کردیم و به نظرات منفی این افراد توجهی نمی کردیم.

آذری در ادامه به مدیریت‌های پس از خودش اشاره کرد و گفت: با رفتن ما از ذوب آهن کسانی خارج از سیستم‌ کارخانه به باشگاه اضافه شده‌اند که فقط به دنبال منافع شخصی بودند و به باشگاه ضربه می‌زنند. کسی مثل خسرو ابراهیمی که خود قهرمان ورزشی و کارمند کارخانه ذوب آهن بسیار تلاش کرد و حالا می‌فهمم که او فصل پیش چه مشقت‌هایی را تحمل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *