يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

ادامه ماجراجویی های ابوظبی

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 220472
رزمایش نیروهای نظامی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در حالی همچنان ادامه دارد که ناظران سیاسی تاکید دارند که اقدامات خصمانه شورای همکاری خلیج فارس تلاشی از سوی این کشورها برای فرار از مشکلات داخلی است.
به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رزمایش نیروهای نظامی کشورهای حاشیه خلیج فارس موسوم به سپر جزیره همچنان در امارات ادامه دارد و مقامات این نیروها مدعی شده اند که تاکنون این رزرمایش به اهدافش دست یافته است.

اماراتی‌ها این رزمایش را "جزایر وفا" نامیده‌اند که در واقع اشاره به ادعاهای این کشور علیه جزایر ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی است و فرماندهان سپر جزیره  هدف از این رزمایش را افزایش هماهنگی بین نیروها مشترک عنوان کرده است.

امارات در روزهای اخیر به بهانه سفر رئیس جمهور کشورمان به جزایر ایرانی خلیج فارس اقدامات خصمانه و تحریک کننده‌ای را علیه جمهوری اسلامی در منطقه آغاز کرده است.

ابوظبی علاوه بر برگزاری این رزمایش از نیروی هوایی آمریکا خواسته تا در این کشور جنگنده‌های اف-22 مستقر کند و مقامات این شیخ نشین اظهارات تندی را علیه ایران مطرح کرده اند.

اماراتی ها تاکید کرده‌اند که با این رزمایش در نظر دارند تا توان نیروهای خود برای اجرای عملیات در جزایر منطقه را افزایش دهند.

امارات و دیگر کشورهای شورای همکاری در شرایطی اظهارات تند و بی پایه خود علیه ایران را افزایش داده‌اند که موج بیداری اسلامی در این منطقه آغاز شده و سران این کشورها تلاش دارند تا با خلق دشمن فرضی افکار عمومی را از مشکلات داخلی و حکومت های غیردموکراتیک خود منحرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدبختها خودشون توان مقابله ندارن رفتن از اینو هون گدایی تجهیزات کردن..
خدا میدونه چقدر رشوه و امتیاز دادن آمریکا 4 تا هواپیما اونجا پارک کنه..
شیوخ ترسو...
United Kingdom
امارات عروسک خیمه شب بازی انگلیس و آمریکاست.
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرشان ازاول هم وابسته به این و آن بودند