سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

احتمال وقوع هر اتفاقی در دربی اصفهان!

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 220345
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه شانس سپاهان روی کاغذ برای قهرمانی در لیگ بیشتر است،گفت: با توجه به همشهری بودن سپاهان و ذوب آهن احتمال وقوع هر اتفاقی در دیدار این دو تیم وجود دارد.
محمد حسین جعفری در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی ، خارج شدن استقلال از لیست مدعیان و همچنین شانس قهرمانی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما به نتایج استقلال و سپاهان کاری نداریم چون اگر می خواهیم قهرمان شویم باید هر دو بازی باقی مانده خود را ببریم اما با توجه به اینکه سپاهان سه امتیاز بیشتر از ما دارد شانس قهرمانی آنها روی کاغذ از ما بیشتر است.

وی در خصوص تساوی تیم استقلال مقابل شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: درست است که با این تساوی کار استقلال برای قهرمانی سخت تر شده  اما این تیم هنوز شانس دارد و جزو مدعیان کسب قهرمانی است چون در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص صحبتهایی که درباره دیدار تیمهای سپاهان و ذوب آهن مطرح می شود، خاطرنشان کرد: من نمی خواهم در خصوص این بازی قضاوت و پیش داوری کنم اما با توجه به همشهری بودن سپاهان و ذوب آهن احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد بنابراین انتظار ما از سازمان لیگ این است که روی دو بازی باقی مانده تیمهای تراکتورسازی و سپاهان نظارت ویژه ای داشته باشد.

وی با اعلام اینکه طی چند روز آینده 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم، تاکید کرد: با این پرداختی که انجام می دهیم 80 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده ایم که در این خصوص حداکثر دو باشگاه لیگ برتری مانند باشگاه ما عمل کرده اند.

جعفری تاکید کرد: در واقع با این پرداخت مالی که ما انجام داده ایم 100 درصد مطالبات مالی بازیکنان را داده ایم چون 20 درصد باقی مانده به حسن انجام کار مربوط است که به بررسی های فنی باشگاه و مصوبات هیئت مدیره بر می گردد.

وی در خصوص گلایه ای که توسط کادر فنی و بازیکنان از باشگاه در خصوص پرداخت نشدن پاداشها می شود، گفت: پاداش موردی نیست که به باشگاه باید تحمیل شود هرچند ما دوست داریم که اگر توان مالی ما اجازه داد پاداشها را نیز پرداخت کنیم. در حال حاضر اولویت ما عمل کردن به تعهدات مالی است که در قراردادهای بازیکنان به آنها داریم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص آینده کاری قلعه نویی در این باشگاه تاکید کرد: اولویت اول ما برای فصل آینده حفظ قلعه‌نویی است و خود وی نیز گفته اولویت نخست من تراکتورسازی است نه استقلال. هنوز قلعه نویی به ما برنامه خود و لیست بازیکنان مد نظرش را نداده اما قرار است پس از بازی با مس سرچشمه این کار را انجام دهد تا آن را در جلسه هیئت مدیره باشگاه بررسی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوباره يه بازيكن از ذوب آهن تو بيست ديقه اول تعويض ميشه