جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

حاشیه‌های جلسه خاتمی با سران اصلاحات

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 220285
در این نشست که با حضور افراد شاخص این جریان مانند موسوی خوئینی ها برگزار شد از عارف به عنوان گزینه نخست کاندیداتوری اصلاح طلبان نام برده شد که تلویحا خاتمی با نپذیرفتن ایشان در نشست فوق، معرفی ایشان و یا هر شخص دیگر را به جمع بندی نهایی طی جلسات آتی نشست های فکری طیف های فکری دوم خرداد حواله کرد.
سایت سوک نوشت:
یک منبع آگاه در گفتگو با سوک گفت: در نشستی که محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات با سران اصلاح طلبان در خصوص معرفی کاندیدای منتخب این جبهه برای تصدی پست آینده ریاست جمهوری برگزار شد طرفین به یک نتیجه واحد نرسیدند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اضافه کرد: در این نشست که با حضور افراد شاخص این جریان مانند موسوی خوئینی ها برگزار شد از عارف به عنوان گزینه نخست کاندیداتوری اصلاح طلبان نام برده شد که تلویحا خاتمی با نپذیرفتن ایشان در نشست فوق، معرفی ایشان و یا هر شخص دیگر را به جمع بندی نهایی طی جلسات آتی نشست های فکری طیف های فکری دوم خرداد حواله کرد.

هرچند تحلیل گران سیاسی حرکت جدید خاتمی را به احتمال حضور وی به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در دور آینده انتخابات ریاست جمهوری کشور ارزیابی کرده اند اما معتقدند این جریان فکری با معرفی افراد کم حاشیه بدنبال زمینه سازی برای انحراف افکار عمومی است تا در شرایط مورد نیاز گزینه اصلی به جامعه معرفی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *