سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دانشگاه شریف در لیست تحریم ها

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 220113
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه این دانشگاه از قبل در لیست تحریم بوده است، تاکید کرد که نهضت ساخت تجهیزات آزمایشگاهی را در دانشگاه به وجود می آوریم.
رضا روستا آزاد در گفتگو با مهر درباره ممنوعیت خرید کالاهای خارجی در صورت وجود مشابه آن در داخل کشور تاکید کرد که دانشگاه صنعتی شریف که از قبل در لیست تحریمها بود و هیچ کالای خارجی به این دانشگاه تعلق نمی گرفت. خرید کالای خارجی را تحریم می کردیم یا نه، از پیش تحریم شده بودیم.

وی با بیان اینکه از مدتها پیش در وزارت علوم به دنبال تقویت طرحی بودیم، درباره این طرح گفت: نهضت ساخت تجهیزات آزمایشگاهی را در دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی کرده و هم اکنون در حال تقویت طرح مذکور هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی شریف، در صورتیکه طرح مذکور به سرانجام برسد، تمام تجهیزات مورد نیاز را خودمان فراهم خواهیم کرد.

روستا آزاد تاکید کرد که اگر دانشگاهها 100 قلم تجهیزات آزمایشگاهی نیاز داشته باشند و هر کدام بخشی از این نیازها را در کشور برآورده کنند و در اختیار دانشگاههای دیگر قرار دهند، نیازی به ورود کالا از خارج کشور نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *