پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

ما مراقب تنب بزرگ و کوچک هستیم، شما مراقب کوپن‌تان باشید!

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 219998
واحد مرکزی خبر امشب برای نخستین بار در چهل سال گذشته، مستندی از جزیره ابوموسی را بر روی آنتن خواهد برد.
به گزارش جهان، کامران نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر در سفر به این جزیره بااهمیت ایرانی، دیده ها و شنیده های خود را نقل خواهد کرد.

کامران نجف زاده در گفتگو با خبرنگار جهان درباره این مستند گفت: واحد مرکزی خبر بنابر اهمیت موضوع و بکر بودن سوژه تصمیم گرفت گروهی را به این جزیره دوست داشتنی اعزام کند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه آنجا یک دکتر ارنست ایرانی دیده و البته بر خلاف گفته مسوولان دولتی سفر به ابوموسی هنوز آسان نیست افزود: کایت، جت اسکی، دانشگاه، بیمارستان پیشرفته، پارک، بازار، آب شیرین کن و میدان های شیک از خصوصیات ابوموسی است و دریایی که شما را یاد سریال لاست می اندازد.

نجف زاده تعداد مهمانان اماراتی مقیم در ابوموسی را سیصد تا چهارصد نفر تخمین زد که در شهرکی زندگی می کنند و از امکانات ایران استفاده می کنند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر همچنین زمان پخش این مستند را امشب و  در خبر بیست و سی خواند و گفت: باقی ماجرا را باید ببینید ولی مردم جزیره به همسایه کوچولوی خلیج فارسی مان می گفتند ما مراقب ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچکمان هستیم، شما مراقب کوپن‌تان باشید.   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *