سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

تقدیر مجلس از عملکرد شهرداری تهران

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 219445
در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس هیات رئیسه از دریافت بیانیه ۱۶۲ نماینده مجلس در تقدیر از زحمات شهردار تهران خبر داد.
به گزارش مهر، ۱۶۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از اقدامات و مدیریت شایسته شهردار و مدیریت شهری تهران در جلوگیری از خسارت ناشی از سیل اخیر تهران تقدیر و تشکر کردند.

در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس هیات رئیسه از دریافت بیانیه ۱۶۲ نماینده مجلس در تقدیر از زحمات شهردار تهران خبر داد.

محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان در این بیانیه از اقدامات و مدیریت شایسته شهردار و مدیریت شهری تهران در جلوگیری از خسارات ناشی از سیل اخیر تهران تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کردند که مسئولان دولتی و نهادهای شهری تدابیر اساسی همه جانبه در آینده برای مقابله با بحران های احتمالی مشابه به عمل آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این کار یه ذره بوی شیطنت میده...
اقدام و مدیریت شایسته؟؟؟ عزیزجان مترو رو آب برد... می خواست اونم خالی نکنه؟؟؟ کدوم مدیریت؟؟؟ کدوم اقدام؟؟؟ واقع بین باشید...
پس از مرگ سهراب و نوش دارو....