جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷
اختصاصی جهان/

مسئول گرانی‌ها رفتنی شد

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 219280
محمدعلی ضیغمی معاون توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که مسئول اصلی کنترل قیمت‌ها محسوب می‌شود، به زودی از سمت خود کنار می‌رود.
به گزارش خبرنگار جهان، ضیغمی که از اوایل سال 1389 مهمترین معاونت وزارت بازرگانی را عهده‌دار شد، این سمت را در دوران پس از ادغام با وزارت صنایع نیز حفظ کرد. پیش از وی، محمدصادق مفتح معاونت توسعه بازرگانی را بر عهده داشت.

به اعتقاد برخی کارشناسان، ضیغمی در دو سال اخیر در حوزه وظایف اصلی خویش یعنی کنترل بازار و قیمت‌ها عملکرد ضعیفی داشت.

از رادمرد رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان، نکویی مهر رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تقوي معاون نظارت و بازرسي به عنوان مهمترین گزینه‌های جایگزینی ضیغمی نام برده می‌شود.

گفته می شود مدرس خیابانی که هم اکنون قائم مقام ضیغمی است، پیشنهاد جایگزینی وی را نپذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عامل اصلی تورم کشور سیاستهای غلط مجلس و دولت است یک فرد نمی تواند این تاثیر گذاری را داشته باشد، ممکن است چند صباحی دوستان با تعویض عوامل دسته چندم نظیر معاون وزیر بتوانند رد گم کنند اما در نهایت رسوا شود آنکه در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
مسول گرانی ها و تورم و کاهش ارزش پول ملی مرداد ماه سال نود و دو میرود
Iran, Islamic Republic of
مسول اصلی گرانی ها دولت است
افتضاح رو دیگران به بار آوردند این بندگان خدا باید برند؟؟ دخالت دولتها در بازار، اصلی ترین علل تورم در جهانه. لوایح رو هم رئیس جمهور تنظیم میکنه و میده دست این بیچاره ها برای اجرا. همین طرحه های جدید مثل تحمیل صندوق مکانیزه با قیمت یک میلیون تومان دستور رئیس جمهور محترمه و.....لطفا کمی منصف باشید
جهان مسئول یک کار کسیه که دستوری رو صادر میکنه نه کسی که دستور رو اجرا میکنه.مسئول گرانی کسی نیست جز دولت با این لوایح که زد پدر بازار رو از گور درآورد.
Iran, Islamic Republic of
مسئول گراني ها دولت و حذف يارانه ها و تحريم است. رئیس دولت بايد به مجلس فراخوانده شوند. قابل توجه نمايندگان محترم مجلس . نگذاريد كمر مردم از باران گران تورم خم شود.
هیچ آدم عاقلی نباید پیشنهاد جایگزینی را بپذیرد چرا خودشان خرابکاریهایشان را نباید بسازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟