جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

بدهی 15 میلیاردی پرسپولیسی ها

خطر کسر امتیاز برای فصل آینده
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 218828
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «شاید امسال حرف‌هایی مبنی بر کسر امتیاز ما را تهدید نکند اما فصل آینده این اتفاق می‌افتد.»
فارس: جمشید زارع در خصوص شکایت آرفی از پرسپولیس و احتمال کسر امتیاز از این تیم اظهار داشت: «آرفی چند روز قبل به همراه مدیر برنامه‌هایش به دیدار من آمد و توافقاتی با هم کردیم که پولش را در چند قسط پرداخت کنیم. آن طوری که بررسی شده آرفی بالغ بر 150 هزار یورو از ما طلب دارد.»

وی افزود: «قرار شد آرفی دیداری با رویانیان داشته باشد. بعید می‌‌دانم در این فصل خطر کسر امتیاز ما را تهدید کند اما با ادامه این روند فصل آینده اتفاقاتی تلخ برای ما خواهد افتاد.»

زارع ادامه داد: «به غیر از آرفی به وینگادا و دستیارش، میاچ، علی دایی، سپهر حیدری نیز بدهکاریم. البته امروز هم مجتبی زارعی به من پیامک داد و گفت حکم کمیته انضباطی را گرفته و اگر پول او را ندهیم موضوع را از فیفا پیگیری خواهد کرد. ما همچنین از سال 1390 به هتل‌ها و سایر جاها نیز بدهی داریم.»
زارع یادآور شد: «از زمانی که ما در نیمه دوم سال 90 به پرسپولیس آمدیم تا الان دیناری بدهی با تدابیر رویانیان بر جا نگذاشتیم بلکه به تعهدات خود عمل کردیم. شرایط طوری است که وزارت ورزش باید به ما در حال حاضر کمک کند تا بتوانیم تیم فصل آینده را پرقدرت ببندیم و ناکامی‌ها را جبران کنیم. ما این را می‌دانیم که فیفا و بالا دستی‌های او با پرسپولیس و هیچ تیمی شوخی ندارد و باز هم می‌گویم کسر امتیاز در فصل آینده پرسپولیس را تهدید می‌کند.»
وی در پاسخ به سوال که پرسپولیس چقدر از قبل بدهی دارد، گفت: «حدود 15 میلیارد تومان بدهی داریم که باید در این خصوص دولت و وزارت ورزش به ما کمک کنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *