يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵
جهان منتشر کرد

شاخص هاي ارزيابي نامزدهاي انتخابات جبهه متحد اصولگرایان

+جدول ارزیابی نامزدها
شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 204979
شاخص هاي ارزيابي نامزدهاي انتخابات مجلس شورای اسلامی در جبهه متحد اصولگرایان اعلام شد.
شاخص هاي ارزيابي نامزدهاي انتخابات جبهه متحد اصولگرایان
به گزارش جهان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در چهار حوزه اعتقادی، سیاسی، رفتاری و کارآمدی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارزیابی نامزدها از بین اشخاص دارای صلاحیت که معتقد به اسلام، انقلاب اسلامی (قانون اساسی)، اصل ولایت مطلقه فقیه، اندیشه و سیره حضرت امام(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بوده و نسبت به فتنه، انحراف و فساد تمایل نداشته باشند بر اساس معیارهای زیر انجام خواهد پذیرفت.  


بر این اساس در بررسی صلاحیت های فردی ،نامزدها می بایست بالای 55 % امتیاز کلی را کسب کرده به شرطی که در صلاحیتهای اعتقادی حداقل 60 % و در سرفصل های سیاسی ، رفتاری و کارآمدی حداقل 50 % را کسب نمایند.

بعداز تطبیق لیست افراد اصولگرا با شاخص ها و کسب نمره ارزیابی قابل قبول، با عنایت به مقبولیت نامزدها که بر اساس نظر سنجی صورت خواهد پذیرفت کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان برابر دستورالعمل مربوطه انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش جهان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه 1390 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسائل تخصصی در این دوره بسیار مهم است.
تعجب می کنم که چرا در این ارزشیابی به مسائل تخصصی کمترین اهمیت داده شده است.
آیا در مجلس نباید تعدادی مهندس قوی و خبره، جامعه شناس، فیلسوف، کسانی که به عنوان سیاسی کمتر شناخته شده باشند حضور پیدا کنند.
ای کاش جوانی هم به عنوان یک امتیاز در نظر گرفنه می شد
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوب است ان‌شاءالله همین مبنا باشد و اگرچه 100 نیست ولی به جای سهمیه بندی های گذشته ملاک قرار گیرد و همه به آن پایبند باشند.
" شاخص هاي ارزيابي " بسیار خوب و قابل قبول ، اما ناقص است .
طی سی و سه سال گذشته تمامی پیروزیهای ما از دل حوادث تلخ و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی عبور کرده است .
برای شناسائی نسبی دشمنان داخلی لو نرفته نهادهای امنیتی یک وظیفه دارند اما کم ترین حق رای دهندگان دلسوز انقلاب دانستن پیشینه بعضی نامزدهای دارای عملکرد مرموز و مشکوک است .
لذا پیشنهاد میشود به این کمترین حق مردم و نظام توجه شود و مسئله پیشینه احتمالی بهائیت بعضی افراد مشکوک مورد توجه قرار گیرد
خطر جدی نفوذ عناصر غیرخودی ومزدور شبکه قدیمی ماسونی صهیونیستی است که در پارامترهای شما لحاط نشده ودستهایی در صدد غیر مهم نشان دادن ان هستند چرا ماباید از یک سوراخ مکرر گزیده شویم ؟جریان نفوذی بهاییت ارتش سری صهیونیسم داخل شیعیان ایران است که اخوند ودانشگاهی ونظامی و ...همه تیپی دارند کمی به خود بیاییم