جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۳
خبرگزاری رویترز نوشت؛ ناوگان پنجم آمریکا

در برابر بستن تنگه هرمز سکوت نمی کنیم

پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب: 201315
* سند «کسی که می خواهد در رفت و آمد تنگه هرمز اخلال ایجاد کند باید بداند که با این کارش در برابر تمام دنیا قرار خواهد گرفت و ما به هیچ عنوان در برابر تعطیلی آن سکوت نخواهیم کرد.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خبرگزاری رویترز ۲۸دسامبر (۷دی) در خبری نوشت: ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است: «هیچ تسامحی در برابر تعطیل شدن حمل و نقل دریایی در تنگه هرمز نخواهد کرد.»
این خبرگزاری در ادامه نوشت: «این ناوگان آمریکایی که در بحرین قرار دارد بیانیه اش را بعد از تهدیدهای ایران به بستن تنگه هرمز اعلام کرده است.»
سخنگوی این ناوگان در پاسخ به سؤال رویترز به تلاش تهران به بستن تنگه هرمز بیان داشت: «تنگه هرمز از نظر حیاتی برای منطقه و تمام دنیا دارای اهمیت ویژه است.»
وی همچنین افزود: «کسی که می خواهد در رفت و آمد تنگه هرمز اخلال ایجاد کند باید بداند که با این کارش در برابر تمام دنیا قرار خواهد گرفت و ما به هیچ عنوان در برابر بستن آن سکوت نخواهیم کرد.»
به نظر می رسد برگزاری مقتدرانه مانور ولایت ۹۰ در این منطقه استراتژیست های غربی را به این نتیجه رسانده است که ایران قدرت بستن این تنگه و مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند
مرگ بر آمريكا
Iran, Islamic Republic of
امریکا هیچ غلطی نمی کند . اما ما هم باید عا قلانه و منطقی فکر کنیم . و پا روی دم امریکا نه گذاریم .
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
شما غلط می کنید که دوباره خودتان و چند کشور معدود همراهتان را کل دنیا فرض می کنید.شما غلط اضافه بکنید و به دنبال ما جرا جویی با کشور عزیز ما باشیدبعد خواهید دید که ما تنگه را خواهیم بست و شما هم نفس نمی توانید بکشید.دوره زورگویی شما تمام شده منفورهای روزگار.
اگه خیلی تنگه هرمز براتون مهمه پا رو دم ما نزارید که بد می بینید
Iran, Islamic Republic of
ناوگان پنجم آمریکا نه عقبه مطمئن دارد و نه عرصه مطمئن برای مانور . از هر طرف در محاصره است . اگر می خواهد بماند باید مثل بچه آدم فقط نظارگر باشد و اگر نه بعد از دستیابی به هواپیمای بدون سرنشین اخیر، ایران را صاحب ناو های جنگی و سایر تجهیزات دیگر هم خواهند نمود . مثل ارتش صدام که با فرارهایش سپاه را مجهز به توپ و تانک و همه رقم سلاح و مهمات نمود .
Iran, Islamic Republic of
اگرغرب درمقابل دين ما بايستد درمقابل دنياي آنها خواهيم ايستاد واز مرگ هيچ هراسي نداريم. هيهات من الذله.
Iran, Islamic Republic of
امریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
اینجا بیشه شیران است .
روبه هان دراین جا جایی ندارند
Iran, Islamic Republic of
افکار عمومی در سطح جهان روشن شده مشکل است با این لحن بتوان با ملت ها صحبت کرد
United States
"افکار عمومی در سطح جهان روشن شده مشکل است با این لحن بتوان با ملت ها صحبت کرد"


انقدر این افکار روشن شده اند که نورش چشمو می زنه. برای همینه که در فلسطین، عراق، افغانستان، پاراچنار، بحرین و ممالک اسلامی مردمو سلاخی می کنن و دنیا ککشم نمی گزه. دوست عزیز چهارتا راهپیمایی چند صدهزار نفری نشانه روشنی افکار عمومی نیست بلکه کورسویی از روشنیه. در ضمن اگر با دشمن سخت حرف نزنی کلاهت پس معرکه است
Iran, Islamic Republic of
بيشين بابا. اگه عرضه داشتي از عراق با لگد بيرون نميرفتيد.
زنده باد ايران