چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

داماد احمدی​نژاد حامل پیامی به هاشمی​رفسنجانی بود؟

يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 200769
براي همين بي​راه نبود آنچه را که روزنامه دولت آغاز کرده بود ناگهان فروکش کند و انگار نه انگار که اين روزنامه چه نوشته است هيچ يک از اعضاي دولت و ديگر هواداران احمدي نژاد نيز اين خط را دنبال نکردند تا همه چيز خود خواسته فراموش شود.
به گزارش جهان ،هفته​نامه آسمان در گزارشی با عنوان «بازگشت دوگانه هاشمی-احمدی​نژاد» نوشت:
مهدي خورشيدي داماد احمدي​نژاد اخيرا ديداري با محسن هاشمي داشت اما هيچ يک از دو طرف ماجرا، به مفاد اين جلسه نپرداختند. او در مجلس ختمي که هاشمي​رفسنجاني براي آيت​الله هاشميان برگزار کرد، تلاش کرد بي​سروصدا و آهسته خود را به هاشمي برساند، تسليت بگويد و برود.
او پس از يادداشت علي اکبر جوانفکر عليه هاشمي در روزنامه ايران که محتواي آن از سوي ديگر اصولگرايان تاييد نشد و حتي روزنامه جوان نيز به دفاع از هاشمي پرداخته بود، عرض تسليت گفت و به بيت هاشمي اطمينان داد که موتور تخريب خاموش شده و قرار نيست که اين اتفاق تکرار شود.
داماد احمدي نژاد در ديدار با محسن هاشمي درباره توقف خط تخريب دو طرف صحبت و آتش بس را اعلام کردند. براي همين بي​راه نبود آنچه را که روزنامه دولت آغاز کرده بود ناگهان فروکش کند و انگار نه انگار که اين روزنامه چه نوشته است هيچ يک از اعضاي دولت و ديگر هواداران احمدي نژاد نيز اين خط را دنبال نکردند تا همه چيز خود خواسته فراموش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *