دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

حاشیه راهپیمائی 13 آبان/اعلام آمادگی جوانان کشورمان برای پیوستن به سپاه قدس

جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 193665

 دانش آموزان و دانشجویان تهرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون جوانان حزب اللهی ایرانی آماده پیوستن به نیروی قدس هستند نسبت به سیاست‌های آمریکا علیه نیروی قدس سپاه اعلام انزجار کردند.

به گزارش  فارس، راهپیمایی عظیم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۹:۳۰ امروز با حضور تعداد کثیری از دانشجویان دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در حال برگزاری است.

همچنین حضور دانش آموزان و دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف در این مراسم چشم گیر است.

دانشجویان و دانش آموزان ترک زبان ترکیه‌ای با در دست داشتن پلاکاردهایی به زبان استانبولی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکا اعلام می‌کنند.

هم‌اکنون یکی از فعالان دانشجویی ترکیه‌ای در حال قرائت بیانیه‌ای به زبان اسلامبولی می‌باشد.

دانش آموزان و دانشجویان تهرانی در اعتراض به سیاست‌های آمریکا علیه سپاه قدس پلاکارهایی با مضمون جوانان حزب الله ایرانی آماده پیوستن به نیروی قدس هستند در دست دارند.

دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تمثال های مقام معظم رهبری را در دست داشته و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

در این مراسم سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و مرتضی حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و فرماندار تهران حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *