سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱
آیت الله علم الهدی:

نسیم فتنه از هر طرف باشد در مقابلش می ایستیم

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 164839
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با بیان اینکه شامه انسان پیر از همه شامه‌ها قو‌‌ی‌تر است، اظهار داشت: نیم قرن است که پیرمردهای انقلاب در حال مبارزه هستند و اگر یک نسیم ضد انقلاب و ضد رهبری از طرفی بوزد ما متوجه می‌شویم.

به گزارش جهان به نقل از فارس عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به شامه سیاسی پیرمردها اعتماد کنید تا شامه ما این نسیم را حس کند جلوی آن می‌ایستیم، کار نداریم که این نسیم از کدام طرف می‌وزد از طرف دوست یا دشمن؛ از هر طرف بوزد تا پای جان در مقابلش می‌ایستیم.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز همه دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که عمود خیمه نظام رهبری است، گفت: آنها می‌‌خواهند این عمود را پایین بیاورند و از داخل و خارج می‌خواهند این عمود هدف قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از ابزارهای تبلیغی نظام ما در دنیا فحش دشمن به ما است، اظهار داشت: با این فحش‌ها مردم دنیا مشتاق می‌شوند که ما را بشناسند و وقتی شناختند شیفته استقلال ما می‌شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: من از این می‌ترسم که خدای ناکرده پیش امام زمان شرمنده شویم و ایشان پیش خدا از ما شکایت کنند. ما امروز با هیچکس رودرواسی نداریم هر بادی که از هر طرفی بوزد که غبار فتنه بلند شود مقابل نسیم اولش می‌ایستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فكر كنم چه از نظر سن و چه از نظر سابقه مبارزات انقلابي ، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني از ايشان برترند .