چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۷

ما مفتخر به نقض حقوق بشر غربی هستیم!

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 163606
ما مفتخر به نقض حقوق بشر غربی هستیم!
سرویس سیاسی جهان:۱- ماجرای غریبی است حقوق بشر غربی و بلندگوهای داخلی اشان ! رییس جمهور و نخست وزیر و رییس قوه قضاییه، وکلای مجلس، فرماندهان نظامی ، امامان جمعه، ....را ترور کردند اول انقلاب، گفتیم چه شد حقوق بشری که از آن دم می زدید؟ گفتند ساکت! شما تروریست اید!
تا یک منافق را اعدام می کردیم ده تا ده تا سازمان های حقوق بشر بیانیه صادر کردند! مسعود رجوی شد آزادیخواه ، بهشتی شد مستبد! 

عراق به ما حمله کرد اما مدعیان حقوق بشر جانب او را گرفتند ! وقتی مردم ما مقاومت کردند بیشتر تجهیزش کردند ! با دادن بمب های شیمیایی به عراق اثبات کردند ادعای دفاع از حقوق بشر را . همان ها زمانی که مردم عراق قیام کردند علیه صدام، به کمکش آمدند که مبادا مردم ، سرنگون کنند صدام را ! بعد خودشان به بهانه ی برخورد با صدام هزار هزار از مردم بی گناه عراق را کشتند و نفت را غارت کردند و دل مردم را خون! 

۲- در صبرا و شتیلا زنان و کودکان به خاک و خون کشیده می شوند، آمریکایی ها و اسراییلی ها نامزد دریافت جایزه صلح نوبل می شوند!چرا که هزار هزار لبنانی و فلسطینی را که تروریستند کشتند! 

یک سرباز اسراییلی در غزه اسیر می شوند شورای امنیت از نگرانی خواب از سرش می پرد! اما غزه ۲۲ روز بمباران می شود شورای امنیت خوابش سنگین می شود. 

ملوانان انگلیسی با تجهیزات نظامی به آبهای ایران تجاوز می کنند جهان را یک صدا می کنند که ایران حقوق بشر را تضییع کرده و ایران بعد از بازداشت، آنها را محترمانه به کشورشان باز می گرداند، اما کاروان ازادی با مواد غذایی و دارو می رود غزه، اسراییل با گلوله استقبالشان می کند و غرق خون برشان می گرداند به کشورشان و جهان در سکوتی مرگبار فرو می رود .

۳- آنقدر به گوش ما خوانده اند که آزادی مطبوعات و رسانه که گویا از نان شب هم واجب تر است، ولی اگر همین ازادی برای برملایی جنایات آنها باشد خودت محکوم می شوی و مانند کامران نجف زاده اخراجت می کنند ! اما ادعا می کنند که کشورشان مهد دموکراسی و آزادی است، ولی نمی توانند حتی یک روسری را بر سر زن مسلمان فرانسوی ببیند! حقوق بشرشان مضحکه ای است برای فشار بر کشورهای اسلامی! حجاب را ممنوع می کنند به همجنس بازها رسمیت می بخشند! 

۴- اگر یک آمریکایی در گوشه ای از جهان کشته شود، گویی جهان به آخر خط رسیده است ولی اگر هزاران مسلمان هم در خون خود دست و پا هم بزنند از رسانه های آنها صدایی در نمی اید! این حقوق بشر ارزانی همان خونخواران! 
حقوق بشری که چشم بر تکه تکه شدن کودک شش ماهه فلسطینی و جوان بحرینی و پیرمرد عراقی می بندد و دم بر نمی آورد ولی برای یک زن شوهردار که مرتکب عمل منافی عفت شده و همسرش را به قتل رسانده ساعت ها و روزها برنامه می سازد و اشک می ریزد ارزانی خودشان! حقوق بشری که برندگان جایزه صلح نوبلش صهیونیست ها و نوکرانشان همچون شیرین عبادی و خونخوارانی همچون اوباما هستند همان بهتر که ما ناقضش باشیم. 

جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است چرا که مسعود رجوی نوکر حلقه به گوش آمریکایی ها هزاران ایرانی را ترور کرده است و ایران از او تشکر نکرده است! جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است چرا که به جای آنکه به عبدالمالک ریگی مدال شجاعت بدهد، او را اعدام کرده است، واصولا در حقوق بشر غربی اعدام قاتلین نقض حقوق بشر است! ولی کشتار مردم مسلمان با بمب های فسفری و خوشه ای و شیمیایی و .... عین دفاع از حقوق بشر است! اعدام سکینه آشتیانی نقض حقوق بشر است، کشتن کودک شش ماه فلسطینی و شکنجه آیات القرمزی بحرینی عین حقوق بشر!!! 

ما با افتخار می گوییم ناقض حقوق بشر غربی هستیم! این سند افتخار جمهوری اسلامی است؛در زمانی که اوباما جایزه حقوق بشر می گیرد و پرز برایش کف می زند و برلوسکونی با آخرین معشوقه اش در کنارشان ایستاده و ملک عبدالله سعودی در جلوی پای انها جوان بحرینی را قربانی میکند ما محکوم شویم به نقض حقوق بشر!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
دشمنان اسلام در راس آنها آمریکای جنایت کار با به راه انداختن مسئله شیعه و سنی ، جوانان بحرینی این جور زیر شکنجه کشته می شوند . شاعره بیست ساله بحرینی توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه بعد از تجاوزهای مکرر و شکنجه هایی بسیار دردناک کشته می شود . و از این طرف قوانین بین المللی اجازه کمک به این ملت مظلوم را نمی دهد . آمریکا نه دوست شیعه است نه دوست سنی است فقط و فقط بین این دوقشر می خواهد تفرقه بیاندازد و نفت منطقه را غارت بکند . جنایاتی که امروز آل سعود و آل خلیفه و آل شیطان و آل یهود مانند قران سوزی ، تخریب مساجد و حسینیه ها تجاوز به کودکان توسط آل سعود، در بحرین مرتکب می شوند کار انسانهایی است که از حیوانات هم پایین تر اند . به نظر شما غیر از این است که حضرت مهدی (ع) این ملت را به اذن و قدرت خداوند از ظلم و جنایات آل خلیفه نجات بدهد ؟ ای ملت آگاه ظلم و جنایت چیست؟! مگر آل سعود و آل خلیفه مساجد را خراب نمی کنند و پاسخ سوال جوانان را با گلوله نمی دهند ؟ و کافران ظالم را مگر نمی بینید حتی به کتاب پیامبر آخرالزمان توهین می کنند ؟! اسرائیل غارت گر بچه های مظلوم لبنان و فلسطین را با بمب های غیر متعارف می کشند ؟ ملت مظلوم فلسطین دهها سال است که از زن و بچه گرفته تاپیرمردان و پیرزنان در اسارت رژیم پست اسرائیل هستند . ظلم چیست و ظالم کیست ؟ شما را به خداوند متعال قسم می دهم به کشورهای افریقایی نگاه بکنید و بعد بگویید که در این کشورها جنایت علیه بشریت نیست ؟! به کشور عراق ، افغانستان ، لیبی ، بحرین ، نگاه بکنید آیا استفاده از بمبهای فسفری و اورانیوم دار ظلم و جنایت علیه بشریت نیست ؟ یااینکه حمایت از حقوق بشر است ؟! آیا به نظر وجدانهای آگاه مردم غزه در محاصره رژیم پست اسرائیل نیستند ؟! قرآن برای نجات بشریت آمده است و مرز نمی شناسد که ایران است یا آمریکا است یا سایر بلاد ولی به این قران هم هتک حرمت کردند . امروز برای جهانیان ماهیت آل سعود روشن شد که این جنایتکاران هر کار پلیدی که شیطان القا می کند انجام داده اند . و اگر کسی به خاطر این اهانت به قران دق کند و بمیرد جای ملامت نیست . کجای جهان برای یک مسلمان امنیت دارد ؟! عربستان که کعبه و قبله گاه مسلمین است یا بیت المقدس که قبله گاه اول مسلمین بود؟! برادران و خواهران عزیز ظلم و آدم کشی و جنایت علیه بشریت در جهان عادی شده است و آیا مردم هنوز در خواب هستند و نمی دانند که قتل عام ملت ها به بهانه دفاع از حقوق بشر جهت تسلط بر نفت منطقه است ؟! گرگ ها که خصلت درندگی دارند از وقوع این جنایات آل شیطان علیه بشریت هم شرمنده هستند . وقتی که اسم حضرت مهدی (ع) می آید ثروتمندان ظالم که مقابل بیداری اسلامی جهان ایستاده اند و فقط در جهت دنیا قدم بر داشته اند صد در صد ناراحت خواهند شد چون عدالت اسلام ناب محمدی (ص) در جهت دنیای آنها نخواهد بود . ثروت جمع کردند خمس و زکات را نمی شناسند و به یتیمان کمک نکردند و گرسنگی نکشیدند که بفهمند گرسنگی یعنی چه ؟ کسی که اتومبیل سیصدو هشتاد میلیونی برای بچه اش می خرد و در اختیار این بچه قرار می دهد آیا به گرسنگان و یتیمان و بیچاره گان توجه می کند ؟! خداوند خودش را تحصین فرموده است . اگر یک روز هم از عمر جهان باقی بماند خداوند آن روز را چنان طولانی می کند که منجی جهان ، منتقم حقیقی انسانیت ، حضرت مهدی (ع) تشریف بیاورند و اساس ظلم و جنایت را از هم بپاشند و این روز را نزدیک می بینیم .
دست نويسنده اش درد نكند حرف دل ما زده
Iran, Islamic Republic of
حقوق بشر غربی یعنی حقوق بشر شیطانی است . حقوق بشری که الله تعریف فرموده یا حقوق بشری که شیطان تعریف نموده است در مقابل هم قرار دارند . غربی ها یک مشکل اساسی دارند و آن این است که نمی دانند حقیقت انسان چیست . انسان علاوه بر جسمش از دو بعد حیوانی و انسانی تشکیل شده است . هر گاه روح انسانی بر حیوانیت انسان غالب باشد این انسان بنده خدا محسوب می شود . هر گاه بعد حیوانی انسان بر حقیقت روح انسان غالب بشود این انسان به ظاهر شکل انسان است ولی در حقیقت حیوان است و هر کاری که حیوان انجام می دهد ایشان هم انجام می دهند . اگر عقل انسان در خدمت روح انسانیت باشد ؛ انسان انسان متعالی است و اینجا است که می گویند یک لحظه تفکر از هفتاد سال عبادت بهتر است . تفکر تفکر سازنده است . اگر عقل انسان در خدمت بعد حیوانی انسان قرار بگیرد آن موقع این انسان حیوانی است معقول که بیشتر می خورد ، بیشتر مغرور می شود و دیگران را زیر سلطه خود می آورد ؛ این بعد یعنی استکبار می باشد . تعریف بشر غربی قسمت دوم است .
Iran, Islamic Republic of
خيلي زيبا بود،كاش اونايي كه جاهلن به خودشون بيان
Iran, Islamic Republic of
تعریف انسان از نظر غرب با تعریف انسان از نظر اسلام از زمین تا آسمان فرق دارد. تعریف حقوق بشر از نظر غرب با حقوق بشر از نظر اسلام از زمین تا آسمان فرق دارد . تعریف غرب از بشر یعنی تمام قدرتهای مستکبر بشر هستند و ما بقی تروریست هستند !!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این توجیه اشتباهی بود.چون آنها حقوق بشر را رعایت نمی کنند و مارا هم متهم می کنند پس حقوق بشر بد است و ما هم رعایت نکنیم.دنیای کنونی دنیای سیاست است .کشور ما هم سیاست زده است.وقتی در دو کشور اسلامی جنجال می شود برای یکی آنقدر جنجال می کنیم و می گوییم جنایت شد چون با حکامش مشکل داریم و در کشور دیگر کاملا سکوت می کنیم و می گوییم فتنه است.آیا کار ما هم مثل غرب نیست.پس تفاوت ما به عنوان کشور اسلامی که ادعایمان گوش فلک را کر کرده با غرب چیست؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
قبل از اینکه اشاره ای به حقوق بشر غربی داشته باشیم یک تعریف آزادی را از کتاب سرگذشت اندیشه ها نوشته استاد علامه محمد تقی جعفری خدمت شما ارائه می کنم . آزادی یعنی سلطه و نظارت شخصیت انسان بر دوقطب مثبت و منفی کار .اگر من حقیقی انسان ، بر انسان غالب باشد انسان فی نفسه آزاد است . اگر شهوات انسان بر شخصیت انسان غالب باشد انسان فی نفسه در اسارت است . پیامبران آمدند که انسان را از اسارت شهوات نجات دهند . در حقوق بشر غربی جای شخصیت انسان و حیوانیت انسان عوض شده است . تعریف آزادی غربی یعنی اینکه قدرت شهوات آزاد باشند و قدرت شهوات بر شخصیت انسان غالب باشد . تعریف آزادی از نظر اسلام و تعریف آزادی از نظر غرب متضاد یکدیگرند . تعریف بشر غربی همانند تعریف آزادی غربی است . حقوق بشر غربی را در کشورهای افغانستان ، لیبی ، بحرین ،عراق ، فلسطین ، عربستان و سایر کشورهای آفریقایی ملاحظه نمایید . در بحرین تخریب مساجد ، حمله به بیمارستانها ، تجاوز به صدها انسان بی گناه و کشتن جوانان بی گناه حقوق بشر نیستند؟! آزمایش کردن سلاح های غیر متعارف به روی جوانان لیبیائی توسط آمریکا و اسرائیل رعایت حقوق بشر است ؟! اسارت زن و بچه فلسطین توسط اسرائیل و شکنجه مردم غزه رعایت حقوق بشر غربی است .