پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۸

28 هزار و خرده ای تیتر علیه آقای وزیر!

يکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 140861
بازار حمایت های عدد و رقمی از مسئولین، با هدف بزرگنمائی همه گیر و داغ شده است.

به گزارش جهان، بعد از استناد رئیس جمهور در یکی از برنامه های سیما به تعداد تیترهائی که علیه دولت زده شده است، این روش در میان دیگر مسئولین نیز مورد اقبال قرار گرفته است.

در همین رابطه یکی از حامیان وزیر صنایع امروز اعلام کرده است که طی 18 ماه گذشته، 28 هزار و 100 تیتر تخریبی، سیاه نمائی و زهرآلود علیه وزیر صنایع زده شده است.

عبدالرضا داوري با اعلام اين مطلب گفت: اسناد و مدارکي در اختيار داريم که نشان مي دهد جريان سازمان يافته تخريب "علي اکبر محرابيان"، تحت حمايت مالي یک مافيا است.

در اینکه جریان مخالف و حتی سوء استفاده کننده ای وجود دارد که برای فشار سیاسی به وزیر تلاش می کند تردیدی نیست، جهان نیز مدتی پیش خبری با همین مضمون منتشر کرد، اما یک کاسه کردن همه منتقدین وزیر با مافیا و نزدیکان مافیا نه منطقی است و نه موثر.

مناسب است دوستان آقای وزیر برای دفاع از خود، روش های منصفانه تری را بکار گیرند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
500 هزار تیتر هم علیه هم آقای مشائی زده شده است.7 میلیون و 754 هزار و 658 تیتر زهر
آلود هم علیه رئیس خانه فاطمی و 10 میلیارد و 658 هزار و 695 تیتر هم علیه عزیر دلمون بقائی و یه مقدار هم علیه ... جمعا و روی هم حساب شما می شود یه یک عالمه که آنرا با مافیای حساب کنید
Iran, Islamic Republic of
حالا واقعا این برادر توضیح بده که چطوری تونسته این همه روزنامه و سایت را بخونه.چه تشکیلات عریض و طویلی این وزیر محترم دارد که شبانه و روز دارند رسانه ها رصد می کنند ببیند که کی علیه جناب وزیر نوشته است.چه هزینه ای برای این کار انجام می شود
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا ، جان من خودتون برين تحقيق كنين و يا منتظر باشين و ببينين كه اگر عبدالرضا داوري كه پس از ايرنا به يك موسسه ي خصوصي ... دست يافته اگر وزير عوضش كنه باز هم اين حرف ها رو مثلا تيغ زهر آلود و ... رو مي گه .
لطفا يادآوري كنید به اين دكتر كه ما يادمون نرفته پارسال براي اينكه مدير عامل ايرنا بشي يك چنين حمايت هايي رو از آقاي حسيني وزير ارشاد فعلي مي كردی ...
Iran, Islamic Republic of
این هم یگ شگرد ژورنالیستی برای ماست ماله کشیدن کم کاریها و احیانا خراب کاری ها!!!!
آن را که حساب پاک است / از محاسبه ومصاحبه و مباحثه و مجادله چه باک است.!!!
Iran, Islamic Republic of
توهم توطئه دارید هر جا به شما انتقاد شود سریع به مافیا ربطش می دهید.اینقدرها هم گنده نیستید که مافیا با شما درافتد
Iran, Islamic Republic of
معمولا تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Iran, Islamic Republic of
خوب وقتی آزمایش و خطا شیوه مدیریت اشخاص کم تجربه میشود دیگر بهتر از این انتظاری نیست. به گفته امام خمینی «میزان رای ملت است».
Iran, Islamic Republic of
چرا شما از آناليز كردن تيترها و محتواي اخبار و گزارش‌هاي رسانه‌ها از سوي كارشناسان رسانه مي‌ترسيد؟!
كي در زمان دولت‌هاي قبلي از اين خبرها بود. جالب اينجاست كه دولت احمدي‌نژاد بايد هزينه اين روزنامه‌ها رو هم از طريق ارسال آگهي دولتي به آنان پرداخت كنه تا اونها عليه دولتش تيتر بزنند. كجاي دنيا از اين كارهاي عجيب و غريب مي‌كنند.