شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۴

رتبه های اول جرم و جنایت در جهان

دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 132071
سرقت از مجتمع هاي مسكوني، سرقت خودرو، سرقت هاي سازماندهي شده و گروهي، قتل، تجاوز و خودكشي در 8 كشور جهان بيشتر از بقيه کشورها ديده مي شود.

به گزارش سرویس زنان جهان؛ وضعیت ناهنجاریهای اخلاقی در کشورهای غربی به حدی رسیده است که موجب اضطراب شدید خانواده ها ، از هم گسیختگی فکری جامعه و کاهش  سلامت اجتماعی شده است.

آخرین آمار معتبر جهانی
بررسي آمارهاي مراكز معتبر جهاني نشان مي دهد در طول 2 دهه و از سال 1981 تا 2000 برخي جرايم در بعضي كشورها، افزايش قابل ملاحظه اي داشته است.
از بالاترين جرايم مي توان به 6 مورد زير اشاره كرد:
سرقت از مجتمع هاي مسكوني، سرقت خودرو، سرقت هاي سازماندهي شده و گروهي، قتل، تجاوز و خودكشي كه اين موارد در 8 كشور جهان بيشتر از بقيه ديده مي شود و اين كشورها عبارتند از: انگلستان، آمريكا، استراليا، كانادا، هلند، اسكاتلند، سوئد و سوئيس
همچنین آمار نشان می دهد ميزان خودكشي در آمريكا در طول 2 دهه گذشته، بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است و دليل آن، نارضايتي فردي و اجتماعي افراد در اين كشور است.

تجاوز نيز تا سال 2000 بيشترين آمار خود را در آمريكا داشت؛ اما حالادر كانادا بيشترين ميزان را دارد و در كشورهاي آسيايي و خاورميانه، كمترين تعداد را به خود اختصاص داده است.


افزایش 300 درصدی کودکان روسپی در هلند
بر اساس تخمین سازما دفاع از حقوق کودکان در هلند، آمار کودکان روسپی در این کشور به نحو نگران کننده ای افزایش پیدا کرده است.
به نحوی که در طی چند سال از 4000 نفر به 15000 افزایش پیدا کرده است.

سوئیس، بالاترین تراکم روسپی خانه ها
به گزارش روزنامه بلیک چاپ زوریخ، کشور سوئیس در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، از بالاترین میزان تراکم در تعداد فاحشه خانه ها برخوردار است، به طوری که ساکنان این کشور احساس می کنند به واسطه تعدد این مراکز غیر اخلاقی مورد تهاجم قرار گرفته اند.

اسرائیل، صدور روسپی به خارج
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم سالانه 3000 زن اسرائیلی را به منظور روسپی گری به خارج صادر می کند.
متوسط سن این زنان 22 سال است اما دختران زیر 18 سال را هم مصون نگاه نداشته است.
اسرائیل از این راه ، سالانه یک میلیارد دلار درآمد کسب می کند.گفتنی است در اکثر روزنامه های اسرائیلی همواره تبلیغات ثابتی برای این تجارت غیر اخلاقی وجود دارد.

آمریکا، 84درصد سکوت در برابر تجاوز
مرکز تحقیقات موسسه وین اعلام کرد که: اطلاعات ارائه شده توسط مرکز ملی زنان آمریکا، حکایت از آن دارد که همه ساله بالغ بر 683000 زن بالای هجده سال در این کشور مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
این مرکز همچنین اعلام کرد 84 درصد زنانی که مورد تعدی قرار می گیرند به دلیل ضعف قانون و ترس، آن را به پلیس گزارش نمی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولین گام در تعالی و بهتر شدن از شخص و کشوری، شناخت مشکلات و آگاهی به آنها است. اینکه با ارائة آمارهای بی ربط و تظاهر به اینکه کشورهای دیگر خیلی بدتر از ما هستند، صرفاً از درجة این آگاهی کاسته و ما را دچار اعتماد به نفس گاذب میکند
Iran, Islamic Republic of
من با نظر قبلی موافقم
اما حرفم اینه که چرا تو اون کشورها که کمتر از ما مشکلات مالی دارند و همه تو رفاهند و آزادی های کلان دارند باز هم جرم و جنایت بیشتر از این جاست؟
نه تو را به خدا اسم آمریکا را نیارید...
بعضی ها برا خودشون یه سرزمین موعود درست کردن به نام آمریکا وقتی این حرف ها را می زنید انگار فحش دادید.
البته این تعلق خاطر کاذب به خاطر زیاد دیدن فیلم های تخیلی هالیوود است.
Iran, Islamic Republic of
رفاه مادي نمي تواند جندان مانع بروز جرم و جنايت باشد(همانطور كه خوانديم).بحران امروز دنيا بحران معنويت است.جهان امروز بالاخره مجبور مي شود به سمت خدا برگردد و قرائت شيعه از دنيا و آخرت و ارتباط اين دو را قبول كند.هر چند متاسفانه خود ما در پاسداشت اين هديه الهي غافليم...