جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۳
اخبار تکمیلی از دانشگاه اسلامشهر؛

اعتراف به دريافت پول براي كتك‌زدن مخالفان در دانشگاه آزاد

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 117967
در جريان درگيري اخير در دانشگاه آزاد اسلامشهر تعدادي از مهاجمان بازداشت شد‌‌ه‌اند كه به تازگي برخي از آنان به گرفتن پول براي حمله به دانشجويان و برهم‌ زدن فضاي دانشگاه اعتراف كرده‌اند. 

به گزارش خبرنگار جهان حضورسرزده حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران در دانشگاه آزاد اسلامشهر واكنش‌هايي را در پي داشت. 

رسايي با اشاره به اينكه هنگامي كه به بيرون از دانشگاه رفتم دانشجويان معترض كه حدود 30 - 40 نفر بودند از بنده درخواست كردند كه برايشان سخنراني كنم، گفت: بنده در هنگامي كه در حال سخنراني براي اين دانشجويان بودم عده‌اي در ميان صحبت‌ها با سر و صدا و هل دادن دانشجويان قصد داشتند همين ديدار 30 نفره دانشجويان با نماينده آنها در مجلس را نيز برهم بزنند. 

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس با بيان اينكه وقتي كه جمع دانشجويان راترك كردم متوجه شدم كه برخي‌ها با حمله به دانشجويان آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند گفت: پس از اين اتفاق از مسئولان اسلامشهر خواستم تا اين موضوع را پيگيري كنند. 

آخرين اخبار اين است كه كساني كه دانشجويان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند توسط اين دانشجويان شناسايي شده‌اند و آنها اعتراف كرده‌اند كه از سوي عده‌اي براي برهم زدن نظم دانشگاه و حمله به نمايندگاني كه احتمال حضور در اين دانشگاه را داشته‌اند اجير شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این قدر سعی نکنید دانشگاه آزاد رو تخریب کنید
من خودم خیلی از کارهای دانشگاه آزاد رو قبول ندارم ولی حق رو میگم اگر دانشگاه آزاد نبود میدونید دولت چقدر مشکلات رو باید تحمل میکرد؟
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه ازاد مسئله دارد . یک نمونه از ان را خودشاهد بودم . برای یک ترم فرزندم ثبت نام کرده و چندصدهزارتومان واریزکردم . منتهی بدلیل برخی ملاحظات چندروزبعد و قبل از شروع ترم منصرف شدیم . گفتند قسمت عمده مبلغ را طبق قانون عودت میدهند . حدودچندماه مارادواندند. ایرادهای بنی اسراییلی می گرفتند . بدون انکه اصلا فرزند من درگیر مسائل اداره و سازمان انها شده باشد چندین صفحه امضای تسویه حساب از بخشهای مختلف انهم بامصیبت و طی یک پروسه بسیارزمانبرگرفتیم ( زیرا یک روزفلان نبود و یکروزبهمان) . دوباره بهانه اوردند . نمی گویند پول را نمی دهیم . طبق قانون خودشان این حق راندارند . افرادمختلف بما گفتند - حتی ازداخلشان - که بروید پارتی پیدا کنید اینها روالشان همین است .
فرزند من ثبت نام کرد و بلافاصله انصراف داد . فرد دیگری را بجای وی جایگزین کرده اند زیرا دریکی از بهترین رشته ها در بهترین واحد های دانشگاهی انها قبول شده بود . ازطرفی طبق قانون و بنا به اظهارات خودشان وظیفه دارند قسمت عمده وجه رابازگردانند . طبیعتا خسارتی هم متوجه شان شده باشد مربوط به کسری از هزینه است که انهم در قانون پیش بینی شده است . عدم حساسیت نسبت به این قبیل وجوه که مصداق حق مردم است و مصادره ان را چه چیز مینمامید؟ ایا بنده بایستی ازشنیدن این اخبار،فیلم تعرض به خانواده اقای هادوی ، بهانه جویی در خصوص وقف اموال دانشگاه ، پیداشدن اسناد محرمانه در دفتر هیئت امنا و هزار و یک مسئله دیگر را باورنکنم؟؟ .یکی ازبستگان نزدیکم درخصوص سوءاستفاده فردی از مدیران ترازاول دانشگاه - مدیرمربوطه دیگر دردانشگاه سمتی ندارد ... توضیحاتی به من داد . وی ازافرادی است که ازنزدیک درجریان مسائل قراردارد . خلاصه مشت نمونه خروار نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
حالا نکه الان دانشگاه ازاد داره مشکلات مملکت رو حل می کنه
بنده خدا اصلا تو باغ نیستی...متاسفانه الان دانشگاه ازاد شده یه شر که گریبان مملکت رو ول نمی کنه.با دعا و توسل باید این شر رو از سر مملکت جدا کنیم.