دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۵

تست بزرگ‌ترین پهپاد ایران با برد ۷٠٠٠ کیلومتر!

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 859169
تست بزرگ‌ترین پهپاد ایران با برد ۷٠٠٠ کیلومتر!
به گزارش جهان نيوز، پهپاد شاهد ۱۴۹ یا پهپاد غزه با فاصله دو بال ۲۲ متر، وزن ۳ تن، دارای موتور توربو پراپ است که این پهپاد امکان پرواز در ارتفاع ۴٠ هزار پایی را داشته باشد!

این پهپاد توان ۸٠٠ کیلوگرم محموله با مداومت پرواز ۳۶ ساعت را دارد و برد آن ۷٠٠٠ کیلومتر است! پیش از این تصاویر رونمایی از این پهپاد را مشاهده کرده بودید و حال تست پرواز این هواپیما را به همراه توضیحی درباره آن می‌بینید.
 
https://jahannews.com/vdcfv1dc1w6dtya.igiw.html
jahannews.com/vdcfv1dc1w6dtya.igiw.html
برچسب ها: پهپاد ایرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به همت جوانان ایرانی
ناصری
Portugal
سردار حاجی زاده عزیز نوکرتم چاکرتم یکی از سلاحهای ناشناخته ای که وطن فروشها واربابانش را می چزاند را روکن تا دلهایمان قرص شود البته قرص است به شماها اعتماد کامل داریم عکس العمل وطن فروشهای مرده دیدنی میشود
Iran, Islamic Republic of
به برکت جمهوری اسلامی،ایران در عمل به آیه شریفه" و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه" نمره20 گرفته،انشاالله متولیان دیگر امور هم با جدیت و تلاش بیشتر حائز نمره20 شوند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا"‌متوليان فرهنگي و از همه مهمتر متوليان
اقتصادي
United States
پهپاد در صورت بزرگ بودن به راحتی توسط رادار دشمن قابل شناسایی و شکار است. به جز موارد ضد تروریستی پهپاد بزرگ بی فایده است...فلسفه وجودی پهپاد به عنوان یک سلاح استراتژیک کوچک بودن آن است.