سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۵

تکرار سرقت وحشتناک در اتوبان نیایش

شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 811043
تکرار سرقت وحشتناک در اتوبان نیایش
به گزارش جهان نيوز، دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این درحالی است که در سرقت مشابهی زورگیر محاربه شناخته شده است.

شامگاه سه شنبه 8 شهریور بود که دزدان موبایل قاپ در اتوبان نیایش و ترافیک خیابان سوار بر موتور بین خودروها پرسه می زدند تا سوژه مناسبی برای سرقت انتخاب کنند.

دزدان در بین خودروها در شرق به  غرب اتوبان نیایش نرسیده به پل یادگار با خودرو پژو 207 سفید رنگی روبرو شدند که زن جوان در حال صحبت با گوشی موبایلش بود و شیشه خودرویش کمی پایین بود و همین کافی بود تا سارقان کمی جلوتر از خودروی طعمه شان توقف کنند و یکی از آنها به سرعت از خودرو پیاده شده و در یک لحظه گوشی موبایل را از فاصله کمی که بین شیشه خودرو بود دستش را داخل خودرو کرد و گوشی موبایل زن جوان کرد.

این صحنه سرقت توسط دوربین خودروی یکی از شهروندان تهرانی که در پشت دزدان بود ثبت شده و دزدان پس از سرقت سوار بر موتور شده و با توجه به ترافیک خیابان ها به سرعت از بین خودروها پا به فرار گذاشتند.
https://jahannews.com/vdceez8vxjh8z7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceez8vxjh8z7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
گوشی قاپی محاربه نیست.
Iran, Islamic Republic of
اختلاس نبود که
Iran, Islamic Republic of
این عمل زشت هم در جای خودش یه نوع اختلاس محسوب میشه.
Iran, Islamic Republic of
با ...موتور کسی در ترافیک دستگیر نمی‌شود. ...!