شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۴

چگونه با شایعه دشمن مقابله کنیم؟

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 621790
چگونه با شایعه دشمن مقابله کنیم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
Iran, Islamic Republic of
خود جهان نیوز بارها و بارها کامنت های تند افراد مشکوک واقعا مشکوک علیه اصلاح طلبان را منتشر کرده به خیال اینکه نویسنده اصول گراست، هوشیاری رو از خودتون شروع کنید، تا افرادی مثل امیر فرشاد ابراهیمی بین تان نفوذ نکنن.
Iran, Islamic Republic of
شما با هرمشکل اقتصادی سربند فتنه برپیشانی مردم نبندید وحق مشروع مردم دراعتراض بوضع موجود را فتنه محسوب نکنید و از آیات و روایت برعلیه مردمی استفاده نکنید که جز خداوند هیچ پشت وپناهی ندارند...
غریبه
Spain
اصل اعتراضات مردم به جا ، کاملا درست و بدون فتنه است... ولی متاسفانه عده ای از اغتشاش گران که تعداد محدودی هم هستند در این اعتراضات سالم خود را جا می کنند و با خراب کاری سعی دارند آن را به سمت فتنه منحرف کنند. رهبری هم این را تایید کردند و فرمودند مردم هوشیار باشند که این فتنه گران اعتراضات سالم آن ها را تبدیل به اغتشاش نکنند.
Iran, Islamic Republic of
دونکته را من عرض کنم اول اینکه گرانی با هرمنشاء چه داخلی ویا خارجی پدیده ای است که درطول سالیان سال کم وبیش ازگذشته مردم گرفتارآن بودندازبنزینی که دولت گران میکرد تا سایر اقلامی که برزندگی مردم تاثیرات مخرب داشت چرا زیرا بشر طوری آفریده شده که نیاز به مصرف دارد بدین جهت مدیریت درست ویا غلط از گذشته بوده وارثی است که امروزه وارثان آن به این امور عادت کرده انداگرملاحظه میکنید که وانگهی مدیری با میلیاردها دلارنفتی فرارکرد تعجب نکنید اینها ساخته وپرداخته تصمیماتیست که درفضای آکنده از فشارو تهدید اجنبی گرفته شده بوده که حاصلش بخوربخورها ونجومی بگیرها شکل گرفت .نکته دوم اینست که مردم را دریک فضای ذهنی که قادر بهیچ حرکتی نباشند محبوس کرده اند چنانچه معترض شناخته شوند وبا حرکت دست و پای ویا هرنشانه دیگر ناخرسندی خود را بحواهند اعلام کنند افرادسودجو که ماهیت سیاسی دارند دربین آنان قرارگرفته و اعتراض را بجای دیگری منحرف میکنند واگر لب فرو ببندد مدیرانی دولتی بهربهانه ایی آنها را درمحدوده فشارقرارمیدهند.حال نیات اینها چه موضوعی میتواند باشد واین میدان بنفع چه کسی تمام میشود گفته ایست که باید ازآن چشم پوشی کرد درهرصورت مردم به وضع موجود اعتراض دارند ونباید نیت حقیقی آنان به فتنه ایی تبدیل شود که هشداری های فتنه ایی صادرگردد.