سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۴
۲

خاطره آیت الله مرعشی نجفی و شعر شهریار

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 550538
آن گاه حضرت فرمودند : شهریار شعرت را بخوان ! و شما شعری که مطلع آن را به یاد دارم خواندید . شهریار فوق العاده منقلب می شود و می گوید : من فلان شب این شعر را ساخته ام و همان طور که قبلا عرض کردم . تا کنون کسی را در جریان سرودن این شعر قرار نداده ام .
خاطره آیت الله مرعشی نجفی و شعر شهریار
به گزارش خبرنگار فرهنگی جهان نيوز، آیت الله العظمی مرعشی نجفی فرمودند شبی توسلی پیدا کردم تا یکی از اولیای خدا را در خواب ببینم . آن شب در عالم خواب , دیدم که در زاویه مسجد کوفه نشسته ام و وجود مبارک مولا امیرالمومنین (علیه السلام) با جمعی حضور دارند .

حضرت فرمودند : شاعران اهل بیت را بیاورید . دیدم چند تن از شاعران عرب را آوردند . فرمودند : شاعران فارسی زبان را نیز بیاورید . آن گاه محتشم و جند تن از شاعران فارسی زبان آمدند . فرمودند : شهریار ما کجاست ؟ شهریار آمد . حضرت خطاب به شهریار فرمودند : شعرت را بخوان!

دریافت.mp4
https://jahannews.com/vdcdsz0kjyt0kk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsz0kjyt0kk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همیشه سوالم این بود که چرا باید این خواب را یه عالم دینی ببیند.ونه چرا یه آدم معمولی !!پاسخ که به اون رسیدم .این بود که اوالا اعتبار خواب بیننده ودوم سند محکم برای آیندگان وخود شخصیت والای مرجع محترم واینکه خیلی ها که این ماجرا را نمی دانند می گویند این شعر یه جاذبه یی دارد که به روح وقلب اون ها تاثیر عالی گذاشته !!
Iran, Islamic Republic of
رحمت خدا بر آیت الله مرعشی و استاد شهریار