دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۵
۵
گزارش ویدویی:

پشت پرده اعدام های ۶۷ چیست

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 514872
گروه سیاسی جهان نیوز، از 17 هزار شهید تروردر کشور 12 هزار شهید مربوط به جنایات مستقیم منافقین در کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت عالي بود. خدا خيرتون بده. لعنت خدا بر منافقين و حاميان داخلي و خارجيشان
Iran, Islamic Republic of
نمي دانم فلسفه درست شدن اين موسسه تنظيم و نشرآثار اما براي چي بوده ؟!!! اكنون كه به يكي از شاخه هاي حزب وگروه اصلاحات تبديل شده !!!كوبيدن كسانيكه درزمان امام خميني و به دستورمستقيم ايشان با منافقين برخوردكردند آنهم درصداي آمريكا و بي بي سي و نشخواركردن آن توسط پادوهاي داخلي براي به در كردن رقيب انتخاباتي درواقع كوبيدن امام خميني و كنارزدن انديشه هاي ايشان است ! دست آويزقراردادن نوارسخنراني منتظري براي كوبيدن حاج آقا رييسي بازهم كوبيدن امام خمينيه زيرا اختلاف منتظري با امام بود نه با آيت الله رييسي !!! چرا اين موسسه كه براي پاسداري از انديشه هاي امام خميني درست شده دربرابر اين ياوه سراييها سكوت كرده؟ جز گرا دادن به دشمنان براي كوبيدن بيشتر امام خميني چيزديگريه !اين حسن خميني مگر نمي بينه هرساله درسالگرد امام خميني همين مردم كه بيشترشان هم طرفدار اصولگراها هستند براي بزرگداشت امام در بهشت زهرا از سراسر كشور مي آيند كيه كه ندانه طرفداران اصلاحات كه بيشترشان از قشرهاي مرفه پولدار هستند اعتقادي به اينگونه مراسمها ندارند و حاضر نيستند به خودشان زحمت بدهند درآن فشارجمعيت و درهواي گرم براي امام سوگواري بكنند!!
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لطفا مردم را به دو دسته که مد نظرت هست تقسیم نکن این دو دسته دنبال اهداف سیاسی خود هستند افکار امام را هم برای خود مصادره نکن انجا که به ضررمان هست ان را کتمان یا تفسیر به رای میکنیم انجا که منافع ماهست به خود نسبت میدهیم امام اگر امام همه مردم شد برای این بود که مال همه مردم بود وگرنه تا دلت بخواهد در ان زمان مراجع تقلید بودند اما هیچ یک از ان بزرگ گواران امام نشدنداگر برای مراسم سالگرد ان بزرگ مرد میروی منت گرما و سرمایش را به حساب کسی نگذار چون تو عزیز و هموطن ما هستی برادر
Iran, Islamic Republic of
افشین عزیز؛
واقعیات را کتمان نکن. اینکه اصلاحات، طرفدارانش را در بین افراد غیرمعتقد به اسلام و انقلاب و امام جستحو میکند، یک واقعیت است. گرچه به زبان، چیز دیگری بگویند!
بحث دو دسته کردن مردم نیست. صحبت گرایشات واقعی مردم است.
Iran, Islamic Republic of
ایشان در مورد موسسه گفت و این ربطی به تفسیر اندیشه های امام ندارد