دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۵

اظهار نظر عجیب هاشمی:نباید از دولت توقع ایجاد شغل داشت

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب: 509572
وزیر بهداشت در اولین روز کاری وزارتخانه خود با اشاره به شعار امسال از لزوم عمل به آن گفت و همچنین به نکته ای جالب اشاره کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر متوجه تفاوت ایجاد شغل توسط دولت و استخدام نیرو از طریق دولت نیستند. اینکه دولت بخواد پرسونل استخدام کنه برای ایجاد شغل ساده انگارانه ترین راهکار ب، پر هزینه ترین راهکار و کم بازده ترین راهکار ایجاد شغل محسوب میشه، راهکار ایجاد شغل یعنی ایجاد ظرفیت و انگیزه و امکان تولید برای صاحبان سرمایه.
ایشون انسان بدی نیستند ولی مدیر خوبی هم نیستند
اگه انسان خوبی بودن مدیریت رو قبول نمی کردن. چرا که طبق حدیث نبوی گر کسی از عهده کاری برنیاید و مسئولیت ان کار را قبول کند در حق خدا ، پیامبر و مسلمین خیانت کرده است .
Iran, Islamic Republic of
ما که از اولش هم میدونستیم این ... سلوکش قاجاریه
خیلی هم ازش متشکریم که مثلا سه تا جزیره رو به ازای گرین کارت بچه های وزرا یا یک وام برای مسافرت تفریحی واگذار به انگلیس یا امارات نکرده
واقعاً اینکه اینقدر مقتضای طبیعتش رو به جا نیاورده جای شکرش باقیه.
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
حرفش درسته
باید بخش خصوصی کار رو دست بگیره
اما آقای هاشمی در این جهت نه تنها هیچ تلاشی نکرده بلکه جلوی طب سنتی رو گرفته
حرفاش سیاسیه نه تخصصی
اره با توجه به فیشهای نجومی از جمله فیش همین اقای وزیر ( بالای دویست میلیون تومان) دولت اگه برای نورچشمی هاش اشتغال ایجاد کنه و حقوقهای چرب و چیلی بده زرنگه.