يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۴

فیلم/ شبهه وارد شده بر وظایف رهبری

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 501032
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


--
Iran, Islamic Republic of
دنیا شده مافیایی و مافیاها فعلاً دارن همه جا جولون میدن. مردمان تا حدی میتونن در برابر رشوه ها و باجهای مافیاها برا خرید این و آن نماینده و سیاستمدار بایستن. اینطور که از مجالس مافیاخور شده دنیا پیداس، فقط تا حد بسیار کمی. ملتها مثلاً حکومت دارن که از منافع ملی دفاع کنه. پس واس چی حکومت دارن؟ اگه قرار باشه دولتها همه مافیاخور بشه، مجلسها مافیاخور بشه، که دیگه فلسفه وجودی حکومتها چی چیه!؟ نمیفهمم. اگه میشه توضیح بدین لطفاً. خدا خیرتون بده.
--
Iran, Islamic Republic of
بعدشم، این امپراطوری جهانی امپراطوری نفوذ و تزویره.
با نفوذ و تفرقه و تزویر جهانخوار شده و ادامه یافته در نقابهای گوناگون و پس پرده دولتها و حکومتهای جهان از کره شمالی تا آمریکا و بالعکس.
پس شرط اول انقلابی گری در چنین امپراطوری تزویر و نفوذ چی میتونه باشه...؟ چطوره که انقلابی به این عظمت هم سرآخر مافیاخور میشه؟
چطوره که ۱۲۴هزار پیامبر میاد و میره انگار نه انگار...
پس تزویر هنوز خریداران بیشتری داره تا حقیقت.
چطور میشه تزویر خریدار نداشته باشه؟
با پس زدن پرده ها و نقابهای تزویر...
Iran, Islamic Republic of
گاهی دانلود فیلم سخت است. لااقل خلاصه مطلب را بنئیسید
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با حذف هر دو جبهه ی اصولگرا و اصلاح طلب و رای به انسانهای انقلابی که نه حقوق بگیر باشه نه ملک بگیر جواب همه ی نان به نرخ روز خورها را خواهیم داد.