چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۲۴
مقامات بانفوذ آمریکا دست از تهدید ایران برنمی‌دارند؛

بمب‌اتمی اول را در کویر بیندازید و بعدی‌را در تهران!

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 321554
در حالی که برخی گزارش ها حاکی از تلاش نزدیکان دولت یازدهم حتی برای برچیدن پوسترهای ضدآمریکایی از سطح شهر تهران است، چهره های بانفوذ دولت آمریکا همچنان با خیال راحت از تهدید نظامی ایران سخن می گویند.
بمب‌اتمی اول را در کویر بیندازید و بعدی‌را در تهران!
به گزارش جهان، در جدیدترین اقدام از این دست، یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا، ایران را حتی تهدید به حمله اتمی کرد!

"شلدون ادلسون" در جلسه سخنرانی در یک میزگرد دانشگاهی در نیویورک گفته است که آمریکا با انداختن بمب اتمی بر کویر ایران باید به این کشور در مورد برنامه اتمی اش هشدار دهد.

آنچنان که بی بی سی نوشته است، وی از دوستان بنیامین نتایاهو نخست وزیر اسراییل است و کمک های گسترده مالی اش به جمهوری‌خواهان آمریکا و مراکز مطالعاتی طرفدار اسراییل در واشنگتن او را به یکی از پر نفوذترین حامیان گروه های طرفدار تحریم و برخورد نظامی با ایران تبدیل کرده است.

او پس از انتقاد شدید از باراک اوباما به دلیل گفتگوی تلفنی با رییس جمهور ایران از سیاست مذاکره با ایران انتقاد و او را به ضعف در برابر ایران متهم کرد.

آقای ادلسون در پاسخ به پرسش مجری جلسه گفت رییس جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رییس جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: "آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد. اگر بر موضع سرسختانه خود پافشاری کنید به کلی محوتان می کنیم."

افرادی مانند ادلسون با توجه به داشتن صبغه سیاسی و ثروت کلان، تاثیر محسوسی در تصمیمات مقامات آمریکایی دارند. شاید بتوان مخالفت مجلس سنا با درخواست اوباما برای به تاخیر انداختن تصویب تحریم های جدید علیه ایران را در همین راستا ارزیابی کرد.

واقعیت هایی از این دست روشن می کند که دستگاه دیپلماسی ایران باید با بدبینی تمام به مصاف طرف غربی برود و از سوی دیگر در تلاش برای کاهش نفرت ملت ایران از آمریکا و فراموشی جنایت های این کشور نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این مردک نمی داند که اگر این اتفاق بیفتد بعد از کویر نوبت تهران نیست نوبت نیویورک و واشنگتن است که محو شوند.
ایران هم باید بمب اول خودش رو تو تل آویو بندازه بهد روحانی به اوباما تلفن کنه بگه اون بمب رو دیدی؟.............
حسین
غربی ها بویژه یانکی ها هر وقت به بن‌بست رسيده‌اند حرف‌هاى گنده‌تر از دهان خود مى‌زنند.
مرگ بر آمریکا
محمد
United States
خنده داره ؟؟؟؟ تورو خدا ببین دنیا دست کیا افتاده.یه کشور 500 600 ساله میخواد تمدن 7000 سالرو خرابم نه محو کنه .
خیلی بردیش بالا عزیز نهایتا 200 300 سالشه تازه اون 100 تا 200 تای اولی که کلا متوحش بودند کم کم به دنیای تمدن پا گذاشتند
آقا جدی میگم مسوولین ما باید یه جوری برنامه ریزی کنند یا یه جوری مهره های شطرنج را بچینند تا شده مثلا آمریکا یه موشک تو کویر بندازه ! بعد ما می دونیم و مملکت جهود ما می دونیم و مملکت سعود ما می دونیم و...جدی عرض می کنم مرگ یه بار شیون یه بار
علی
اگر توان انجام این کار را داشتند ، به طور قطع این کار را می کردند . منتها میدانند که به محض شلیک بمب اتم ، اسرائیل با خاک یکسان می شود و همپیمانان نظامی ایران ، با آمریکا وارد جنگ مستقیم می شوند ، همچنین بعید نیست روسیه هم همین کار را با امریکا کند و بمب اتمی به رسم پیشکش بر سر آمریکایی ها فرود بیاورد.
خیلی به روسیه اطمینان داری!
اونوقت همپیمانان نظامی ایران کیا هستن؟

مکروا و مکر الله ان الله خیر الماکرین
حالا توچرا زرد کردی ؟
حضرت آقا قبلا جواب اين جسارتها را دادند.
در اول فروردين 92 فرمودند اگر تعرضي كنند ما تل آويو و حيفا را با حاك يكسان خواهيم نمود.
Iran, Islamic Republic of
خوب فکر کردی فقط ما شریعتمداری داریم تمام دنیا شریعتمداری دارند...
امين
Iran, Islamic Republic of
بعد جواب ايران هم اينه كه اسرائيلو ديگه نديدي ...
Iran, Islamic Republic of
ترسیدم!!!!!! به نظرشما اگرآمریکا میتوانست لحظه ای درنگ می کرد؟
محمد
اف به غیرت اونایی که منفی میدن.
غیرت ؟؟؟؟؟؟ازترس .......
Iran, Islamic Republic of
غربيها وتحريمها وفشارهاي بي منطق آنهاما را آبديده كرده لذا مرگ سرخ آرزوي هر ايراني با غيرت است اما دشمنان ايران بدانند درصورت تعرض به خاك پاك ايران خواب خوش نخواهند داشت وزندگي مرفه اما ننگين وگناه آلودشان را برآنها تلخ ودنيا را جهنم آنهاخواهيم كرد.
الحمدلله شکر که خدا دشمنانمون رو از احمق ها قرار داد.
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بگه: دوست عزیز و بی ناموس! مگه شما در این چند سال پاچه ما را برای احتمال دستیابی به بمب اتم نمی گرفتید؟؟ حالا با کدوم مجوز به خودتون جرأت میدید که یه کشور دیگه رو به حمله با بمب اتم تهدید کنید. آخه یانکی وحشی، اگه داشتنش بده چرا شما راجع به داشتنش اینقدر راحت حرف می زنید. شبا یه کم کمتر مغزتو تو الکل ورز بده تا تو روز این جور نشخوار نکنی. چند تا فحش هم به دلخواه خودتون بهش بدید وحشی رو!
فتوحی
بیچاره بزار دلش خوش باشه به این رویاها دارن از دست ایران روانی میشن
احمد
تا همچون الاغ های انسان نما در جهان وجود دارد. مردم دنیا همیشه امنیتشان در خطراست قانون آنها قانون جنگل میباشد.یا تمام کشورها برای بازدارندگی باید سلاح اتمی داشته باشند یا اینکه همه باید سلاح اتمی را از بین ببرند.
کریم
این آدم کثیف شیطان صفت باید هدف مسلمانان جهان باشد به هر نحوی شده بایستی کشته شود. چون نیت ومغز کثیفش افکار جنایتکارانه وپلیدانه دارد آنهای که در فیسبوک کامنت میگذارند باید این متن را درآنجا بگوش جهانیان برسانند
...خوش غیرتایی که این چندروزه دم ازکشور دوست وبرادر امریکا میزدن گیج وویجن خبرها حاکیست از خونه برخیشون سیل زرد جاریه
ماکه ازمرگ ترسی نداریم....
نمی ترسند که روزی همین جور خودشان از طرف کشورهای دیگر تهدید شوند؟ اگر می ترسند اینطور نباید بگویند و اگر نی ترسند مثل کودکان بی ترس هستند زیرا ایران و کشورهای دیگر هم می توانند به آنها ضربات مهلک بزنند.
فکرش را بکنید یک یا چند بادبادک و بادکنک باچند کیلو مواد هسته ای شهرهای ساحلی آمریکا را آلوده کند چه میشود؟ یا مواد آتش زا بیاندازد جنگل های آمریکا!! البته باید یک روز قبلش کویر نوادا را آلوده کند!
قابل توجه کسانی که می گویند رابطه با آمریکا باعث شکست تورم می شه !!! البته به چه قیمت ....