دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۷

جزئیات جدید از ازدواج هیفا و محمد مرسی

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 249644
نکته جالب اینجاست که پس از علاقمندی محمد مرسی، عروس خانم متعهد به رعایت حجاب و عدم خروج از منزل بعد از ساعت 7 شب گردیده است.
به گزارش جهان، به دنبال انتشار خبر ازدواج مشهورترین دختر مسیحی با محمد مرسی رییس جمهور مصر، وبلاگ اندیشه اسلام آباد در این باره نوشت:
هیفاء مرعی لبنانی که در یکی از سفارت های عربی مصر فعالیت می کند، از سوی سایت های عربی به جذابیت و زیبایی بسیار موصوف گردیده و حتی پیش بینی شده که به زودی به عنوان زیباترین خانم عربی معرفی می گردد.

این دختر زیبا که رئیس جمهور مصر پس از آشنایی با وی، به شدت عاشق فضایلش گردیده است، برای تحقق تجدید فراش آقای رئیس جمهور، دارای یک مشکل اساسی بوده و آن هم دین مسیحی این دختر لبنانی الاصل بوده است.

نکته جالب اینجاست که پس از علاقمندی محمد مرسی، عروس خانم متعهد به رعایت حجاب و عدم خروج از منزل بعد از ساعت 7 شب گردیده است. ضمن آنکه جناب رئیس جمهور برای عروس مسیحی خود شرط کرده که باید همچون دیگر مسلمانان نماز خوانده و روزه بگیرد (یعنی اینکه اسلام بیاورد).

و حال، هیفا خانم اعلام نموده که وی اساسا هوادار اندیشه های مرسی بوده و حاضر است برای انجام ازدواج هر شرطی را بپذیرد و از آن جمله دین خود را از مسیحیت به اسلام تغییر دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا....
یه چیز تو مایه های سارکوزی دیگه!
شک نکنید این زن جاسوسه...
Iran, Islamic Republic of
مرسی بپا این عروسک جاسوس نفوذی از آب در نیاد !
Iran, Islamic Republic of
من که فکر می کنم این قضیه شایعه است واقعیت نداره
South Africa
همش دروغه وکار صهیونیست هاست که امروزه دل پری از مرسی به علت روی خوش نشان دادن به ایران دارن واقعاً که چه پاپوشی برای این بنده خدا دوختن
United Arab Emirates
نکنه جاسوس باشه که اینهمه حاضر شده شرایط رو قبول کنه دین تغییر بده ساعت هفت شب بیرون نره حجاب داشته باشه یه جای کار میلنگه لابد مرسی هم فکر کرده مثلا دارای سجایای اخلاقی زیاده که این عاشقش شده ما که چیزی از این مرسی ندیدیم زیبا هم که هست لابد میخواد با عشوه گری تو تصمیمات مرسی اخلال ایجاد کنه زنا اینن دیگه باید هشدار داد حواسش باشه این خانوم سیاستمدارو جاسوسه به احتمال زیاد