دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۶
در نامه ای خطاب به رحیمی و مشائی صورت گرفت:

افشاگری جدید نادران از عملکرد رئیس ستاد مبارزه با فساد

شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 98748
الیاس نادران که یکبار رحیمی را شهرام جزایری دولت دانسته بود،اخیرا در نامه خطاب به خود وی، سابقه پر ابهام او را گوشزد کرده است.
افشاگری جدید نادران از عملکرد رئیس ستاد مبارزه با فساد
به گزارش جهان در این نامه که برای مشایی و وزیران اطلاعات و کشور و نمایندگان مجلس هم فرستاده شده آمده است:در مذاکره ای که با آقای آقا محمدی داشتم قرار شد ایشان پی گیر اتهامات شما شود اما تا امروز هیچ خبری از این پی گیری ها نشده است. 

در این نامه آمده است:اینجانب در ارتباط با مکاتبه شما در زمان ریاستتان در دیوان محاسبات با دانشگاه بلفورد نتوانستم از این دانشگاه در ونکوور کانادا یا هیچ کجای دیگر عالم نشانه ای بدست آورم .اگر ممکن است کمک کنید تا نسبت به ماهیت و سطح علمی آن دانشگاه آشنایی پیدا کنم. 

نادران همچنین در خصوص نامه نگاریهای رحیمی با عنوان دکتر آورده است:در رابطه با مکاتبه ای که با دبیر کمسیون بررسی نشریات علمی کشور داشته اید علاوه بر اینکه برای خود از عنوان دکترا استفاده کرده اید برای آقای صیقلانی هم  عنوان دکتر را به کار برده اید.آیا ممکن است اینجانب را به عنوان نماینده مردم در جریان دکترا داشتن خود و آقای صیقلانی قرار دهید؟ 

در ادامه این نامه به عملکرد رحیمی در انتخابات مجلس هشتم اشاره شده و آمده است:در جریان انتخابات مجلس هشتم توسط آقای جابر ابدالی پولهایی را بین نامزدهای مجلس توزیع کرده اید.آیا ممکن است نسبت به منشا این پولها توضیح بفرمائید تا به عنوان نماینده مردم بتوانم موکلینم را در جریان امر قرار دهم؟ 

در بخش دیگری از این نامه آمده است:آیا ممکن است توضیح بفرمائید که چک های چند میلیاردی و چند صد میلیونی که به حساب شما واریز شده است از چه حسابهایی و مروبط به چه افرادی است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی زحمت درباره نامه نگاری های آقای خاتمی در دهه 60 با عنوان دکتر، تدریس موسوی با عنوان دکتر، سیر مدرک گرفتن خانم رهنورد و معصومه ابتکار و مجازات عاملان دانشگاه هاوایی در زمان خاتمی که مرتضی حاجی (وزیر خاتمی) و تعداد زیادی از معاومنین وزارتخانه های دولت اصلاحات هم تحقیق عاجلی بکنید.
زیرا هر چه باشد این افراد هم با همین عناوین دروغ رئیس جمهور شدند و یا الآن در شورای شهر هستند یا برای ریاست جمهوری نامزد شده بودند و باید آن ها هم به محاکمه عادلانه برسند.
آقای جابر ابدالی چندین ماه است با گزارش سازمان بازرسی کل کشور بازداشت گردیده و به میلیاردها تومان اختلاس متهم است! خدا به دکتر رحیمی رحم کند!
Iran, Islamic Republic of
راجع به فردی به نام محمد ع ا زنزدیکان رحیمی هم ابهامات بسیار زیاد وجود دادر . هم مالی و هم ...
به جاست اطرافیان نامبرده هم مورد بررسی قرار گیرند.
محمد ع که اصلا جانباز نیست مدرک جعلی جانبازی دارد و با ان تا کنون کاسبی های فراوان کرده است.خانه چند میلیاردی وی موید این ادعاست....
لطفا متن کامل نامه این نماینده جسور و عدالت خواه را منتشر کنید.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جهان نیوز که با این کارش نشان می دهد با تخلف و رانت خواری در هر کجا که باشه مبارزه و اطلاع رسانی می کنه، حتی اگر در جناح مطبوع خودش باشد
Iran, Islamic Republic of
جون مادرتون کوتاه نیاید این رحیمی بدتر ازمشاییه.اینا آبروی احمدی نژادروهم میبرن.(طفلک احمدی نژاد)
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام

قبل از هر چيز دست شما را مي بوسم و از مشي فعلي شما بسيار خرسند هستم.

با اينكه هنوز احمدي نژاد رو به خيلي ها ترجيح مي دهم اما معتقدم كه نبايد وي را رها كنيم و بايد با پيگيري و نقد منصفانه (نه مثل سايت هايي مثل ...)
اجازه ي انحراف به ايشان را ندهيم.

ما هنوز ياور حاج محمود هستيم ولي نه به هر قيمتي!
آقای رحیمی از جنس دکتر احمدی نژاد نیست. ان شا الله با اطلاع رسانی به موقع قوه قضاییه، آقای رییس جمهور دست به اقدام انقلابی در مورد ایشان خواهد زد.
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک هموطن(وبرادرکوچکتر) به دکتراحمدی نزادتوصیه میکنم بیشترمراقب اطرافیانشان باشند.رای مردم به ایشان به خاطر ولایی بودن پاک، بودن ساده زیست بودن وتلاش زیاد ایشان بود.نباشد که خدایی نکرده به خاطر عملکردیکسری اشخاص مقبولیت خودراکمرنگ کنید(مراقب اطرافیان باشید)
آقای دکتر نادران به جای رحیمی از رییس قوه قضاییه سوال کنند که نتیجه بازداشت متهمان فساد اقتصادی نزدیک به آقای رحیمی در چند ماه اخیر چه شده است؟!
Kuwait
پرچم نان هیچگاه سقوط نمی کند
و بازهم اولویت بندیها فراموش شد.دوستان جهان کمی مشی خود را عوض کنید.با اعتمادی که به دکتر داریم اطمینان داریم اطرافیان نزدیک ایشان سالم هستند.نظر مخالفتون را هم خواهشا درج کنید.مشکات
Iran, Islamic Republic of
فقدان روحیه انتقاد فساد می آورد
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد بحث هایی از این دست که می خواهد دکتر بودن یا نبودن فردی را اثبات نماید امری غیر صحیح و حاشیه انگاری پیرامون مدیران ارشد و دولت است .
در شرایط امروز که نیاز به آرامش و همدلی داریم طرح این گونه مسائل چه مشکلی از مشکلات مردم و حاکمیت را حل می کند؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بسیار خوشحالم که جهان دو مقوله حمایت از دولت و نقد منصفانه و آگاهانه را با هم حفظ می کند.
روح عدالت طلبی و آرمان گرایی را زنده نگه دارید.
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید از قوه قضاییه سوال کنند ، این جور نامه نگاری به شخص فقط ایجاد التهاب می کنه.. رسیدگی به تخلف اقتصادی کار قوه قضاییه است .. به نظرم ایشان پیگیر این مسئله در مجلس باشند و طرحی که مصونیت( تحقیق و محاکمه و..) رجل سیاسی در مورد موارد اقتصادی حذف بشه