جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
تکمیلی/ در همایش پرشور جوانان حامی جبهه متحد چه گذشت؟؛

کشور ما فاطمی و حیدری است؛ وحدت ما سفارش رهبری است

+ تصاویر
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 220552
همایش جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان با حضور خیل عظیمی از علاقمندان و هوادران جبهه متحد اصولگرایان در سالن تفاهم برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، استقبال از این مراسم به حدی بود که شرکت کنندگان در راهروهای ورودی سالن، روی سن و حتی در بیرون از سالن و در خیابان ایستاده بودند و بارها با قطع سخنان سخنرانان همایش، یک صدا با هم شعارهای انقلابی همچون «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر ازاده آماده ایم آماده»، «کشور ما فاطمی و حیدری است؛ وحدت ما سفارش رهبری است» و ... سر دادند.

حاشیه های همایش







 
غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری در این همایش با بیان اینکه ما در جبهه متحد اصولگرایان تلاش کردیم بهترین‌ها  که دارای ملاک‌های تعهد، تخصص و تجربه باشند را معرفی کنیم، تصریح کرد: نمایندگانی که در فهرست جبهه متحد اصولگرایان قرار دارند، یعنی 25 نفر سعی کردیم کمابیش در حد امکان از این 3 شرط برخوردار باشند.




علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان نیز با اشاره به تخریب های اخیر علیه جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر نیازی به نقد است باید بر اساس انصاف صورت بگیرد و معتقدم جبهه متحد باید با دیده اغماض به این تخریب ها نگاه کند چرا که ما خلف جوانانی هستیم که بدر و خیبر را آفریدند و امیدوارم همانند آنها بتوانیم در مسیرمان ثابت قدم بمانیم.



مهندس مهرداد بذرپاش معاون سابق رئیس جمهور نیز با بیان اینکه عزیزان جبهه متحد زجرکشیده های انقلاب هستند، گفت: سکوت ما در مقابل اتهامات به منزله کوتاه آمدن از انقلاب نیست زمانی که وقتش برسد خیلی حرف ها را خواهیم زد، امروز وقتش نیست.



دکتر مجتبی رحماندوست، نامزد جبهه متحد اصولگرایان نیز از ملت ایران خواست با حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رکورد جدیدی در تاریخ انتخابات کشور ثبت کند.

این مراسم با شرکت بعضی چهره های جبهه متحد اصولگرایان از جمله دکتر حداد عادل، دکتر علیرضا زاکانی، حسین فدایی، دکتر زهره الهیان، پرویز سروری، مهندس مهرداد بذرپاش، دکتر حسین نجابت، دکتر لاله افتخاری دکتر مجتبی رحماندوست، علی اصغر خانی، دکتر محمد دهقان، مجتبی شاکری و ... برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *