شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
۷

الهه راستگو: دخترم جرات مدرسه رفتن ندارد!/ دروغ هایتان را تکذیب کنید

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 313775
الهه راستگو در جلسه ای خصوصی با برخی از اصلاح طلبان نکات جدیدی را از پروژه تخریب و دروغ پراکنی علیه خود را افشا کرد.
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، الهه راستگو در جلسه ای با برخی اصلاح طلبان از مشکلاتی که این افراد برای وی و خانواده اش به وجود اورده اند گلایه کرده و گفت: با این اقداماتی که علیه من و خانواده ام صورت گرفته دختر من حتی جرات ندارد که از اول مهر مدرسه برود! چه کسی میتواند جواب دخترم را بدهد؟ من همه کسانی که این شرایط را برای من و خانواده ام به وجود آورده اند را به خدا واگذار میکنم. واقعا این انتخابات ارزشش را داشت که چنین رفتاری را انجام دهید؟ شماها به چه قیمتی حاضر هستید به مقاصد خودتان برسید؟! شما حاضر هستید یک خانواده را برای رسیدن به اهدافتان خراب کنید؟ از خدا نمی ترسید؟!
 
وی همچنین با ابراز نارضایتی از دروغ هایی که به وی نسبت داده اند در رابطه با تعهد خود به اصلاح طلبان می گوید: من در هیچ جلسه ای تعهدی در رابطه با شورای شهر نداده و قسمی هم تا کنون نخورده ام. بنده در طول عمر فعالیت سیاسی ام فقط دوبار در دوره های مجلس پنجم و شورای چهارم بوده است. از شما هم توقع دارم که این مسئله را بین افکار عمومی تشریح کنید. بین رسانه ها مطرح کرده بودید که راستگو به قرآن قسم خورده و برخلاف آن عمل کرده است. خودتان میدانید که چنین چیزی وجود نداشته است.
 
من به وظیفه شرعی خودم در برابر خداوند انجام داده ام و وامدار هیچ حزب و گروه و دسته ای هم نیستم. من فقط وامدار مردم هستم. این را هم بدانید که خیلی از اصلاح طلبان با بنده تماس گرفته و از من تشکر کردند. یک روزی خواهد رسید که آقای هاشمی هم از بنده تشکر خواهند کرد. ایشان به دلیل اینکه شهردار نشدند و مشکلات بعدی آن گریبان گیر ایشان نخواهد شد؛ از من تشکر خواهند کرد.
 
وی همچنین در این جلسه با دیکتاتور خواندن مخالفینش میگوید: من نزد خدای خودم سربلند هستم چون با شرافت به وظیفه ای که داشته عمل کرده ام. صرفا از شما هم میخواهم اظهارات خلاف واقع خود را تکذیب کنند. من را جاسوس، منافق، خائن و دروغگو نامیدند. خدا راضی است از این حرفها؟ من 32 سال به این مملکت خدمت کرده ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به فرزند دلبندشان بفرمایید که نگران نباشد. همه مردم مادر ایشان را فرد قابل احترامی می دونند و به عندان یک قهرمان که قربانی اصلاح طلبان شده ایشان را تحصین می کنند.
تهرانی
خدا عاقبت خانواده خانم راستگو که به حق عمل کرد را ختم به خیر کند ! چرا که فتنه گران در جریان فتنه خود دست به هر عمل خلاف قانون و عرف زدنند .
سیروس
اینها وقتی با خودشان اینطور رفتار می کنند وای به حال مخالفانشان.
پيام
Iran, Islamic Republic of
خدا مي داند پشت پرده خائنين به ولايت و رهبري و ملت چه مي گذرد كه حالا عليرغم همه خفقاني كه بين اصلاح طلبان است باز اين قدرش هويدا شده .
داوود
Iran, Islamic Republic of
خانم راستگو شماوخانواده بايد نزد خدا سربلند باشيد وگرنه اشغالهائي كه هم چيز را به ضرب تبليغات ننه من غريبانه مي خواهند بخورد مردم بدهند رو سياه تر از اين حرفها هستند وتقصيري هم ندارند نوكر ارباب در سايه هستند
هامون
خانم راستگوی عزیز
ازادگی هزینه دارد شماهم دارید هزینه آنرا می پردازید ثابت قدم و محکم باشید که همین تصمیم جوانمردانه تان در تارخ می ماند نگران آینده هم نباشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
م....گ بر اصلاح طلب احم....